• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • kela81
    Idag har jag varit å inhandlat alla papper till kort och övriga trycksaker Dyyyyrt blev det men nu så har jag ju allt hemma så Dessutom räknade de fle i affären så jag fick typ 100 papper extra Inget jag gråter för...för det lär ju gå åt
  • maljor

Skulle jag oxå vilja ha!!

Du får visa bilder när det är klart

Skickade precis iväg min m2b till affärn för att köpa mineralvatten han är bra gullig *ler*

• kela81

maljor-åh...va gott Vill med ha Du kan få ett papper av mig om jag får lite mineralvatten av dig

• maljor

Schysst bytesaffär ;) vad är det för färger?
    Jo, är galen i mineralvatten. Köper aldrig läsk utan vill ha vattnet istället

• kela81
    det fins creme och vinrött vad vill du ha

jag är med helt såld på mineralvatten...har blivit de senaste månaderna-....innan så gillade jag det inte ens Undrar om det har med vuxenpoängen att göra
  • maljor

creme lät ju bra... passar in i vårt tema oxå. Tusan att jag redan köpt allt papper vi ska ha (plus en hel del till ifall det blir tokigt längs vägen)

Har alltid tyckt om mineralvatten men det senaste halvåret har det blivit extremt (och nej, inte gravid - än ;))

• kela81

inte jag heller...gravid alltså...ännu...så det är nog vuxenpoängen som spökar
    Men då vet du ju vart du har ännu mer reservpapper att hämta om du klantar till det totalt Men du får nog skynda dig...för jag lär själb behöva göra om både en och två gånger

• maljor

*skrattar* ok... ska skynda mig då

åh... nu kom m2b med mineralvatten

• kela81

LYX Min får jag aldrig iväg sådär....

Nu ska jag ta å krypa isäng....*gäspar* är såååå trött efter en veckas skidåkning å så jobbat hela dan....

God natt!

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*