• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • maljor

låter fint iaf du får visa bild sen ;)
    ska kika lite till på ringarna så får jag väl se vart det slutar ;)

• Bruden blå

maljor

Gör så, tänk på saken, helt plötsligt så vet du vilken ring som är din vigselring. Bara det känns rätt så är det bra. Allt annat runtom löser man liksom (inom rimliga gränser såklart).
    Lycka till och hoppas polette, öhh menar såklart ringen snart trillar ner på ditt finger :D

• maljor

*skrattar* det gör det nog. M2b är villig att lägga hur mycket som helst (han har sagt upp till 100000 iaf) på min ring så jag behöver ju inte begränsas av något sådant

• Bruden blå

maljor

Vad skönt, då ska du ju verkligen inte titta på prislappen utan bara på vad du verkligen vill ha. du ska se att snart vet du. Har ni föresten börjat kolla på ring åt mannen din? om han ska ha någon? kan ju vara smart att köpa samtidigt, särskilt om ni ska gravera och vill ha likadan gravyr.

• maljor

Han ville inte ha någon ring sa han =( skulle iof vilja att han oxå hade en så jag ska prata med honom om det. Hade tänkt att jag skulle överraska honom med en ring i kyrkan men om han absolut inte vill ha en skulle det bara kännas dumt =(

Nä, han är inget problem så. Det är väl jag som är "problemet". Skulle inte våga ha något så dyrt på mig. Men sen är jag väldigt enkel av mig. Har valt en enkel klänning så det blir nog inte en alltför "avancerad" ring heller.

• Melleni (4/8-07)

Va kul att se att ni pratar om ringar själv har jag jätte svårt att hitta någon som faller mig i smaken...
    Letar och letar.. men de kommer nog.

• kela81

thebrud-nä, har nog inte visat den...ska se om jag kan hitta nån bild...(har ny dator och bilderna är inte överflyttade ännu....)

Rinagr ja...vet vad jag vill ha...måste bara ta mig i kragen och gå å köpa ochså

• tezzilezz

hejsan alla, ja har faktiskt vetat hur min ring ska se ut hela tiden, känns väldigt skönt, klart att man tänker att andra ser otroliga ut när man tittar, men ja har designat min själv, så d finns ingen som ser ut som min... den ska vara ganska enkel, lika bred som förlovningsringen med tre hjärtformade rubiner och två "vanliga" diamanter i... den kommer bli så fin!

måste bara få berätta att ja nu kan lägga till två saker till färdigt listan...
    vi har bokat fotograf, fick ett ganksa bra pris, dock ingen framkallning medräknad, ska välja bilder först efteråt, men både i studio och ute bilder för 3440:-

sen har vi beställt tårta, eller bara bokat ställningen egentligen för vi måste bestämma vad vi ska ha i, men vi har bokat bageriet i alla fall.. Känns skönt när saker börjar falla på plats..

• Mysprick

Tezzilezz - känner precis som du! Man börjar slappna av mer och mer, ju mer som bokas

Låter som ett bra pris på fotograf tycker jag! Vår tar 3900 för 2 timmar, tjugo bilder en förstoring och en bok med 30 bilder i, som de binder ihop. Det blir både utomhus och ateljébilder. Allt inräknat.

Har ni funderat på vad ni vill ha i tårtan?

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*