4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Vi har valt det datumet, för vi träffades första helgen i augusti Sen känns det som en bra helg liksom i slutet av sommaren (inte riktigt men )
thebrud-jodå..klänningen hänger i här hemma Den blev dyrare än jag tänkt....men men
Vi tar första helgen i augusti för att det brukar vara rätt så bra väder då, å så är det semester för många å vi har många långväga gäster....
vi blev ihop den 3e så då fick det bli den 4e i år... sen så vill vi båda gifta oss på sommaren!!
smartiz
hur ser den ut? Du kanske har visat den innan men jag har som sagt inte hängt med hihi
maljor
såg din ring till ännu bättre pris idag.
Stenkvalitet w.si.
11900 tror jag det var. på baksidan av metro. Indo nordic har den. Och det verkar vara deras ordinarie pris. vet inte vad det var för stenkvalitet på den du kollade på.
Majlor
Jo jag hade rätt.
gå in på www.metro.se
välj läsa dagens tidning i pdf. ladda ner den och bläddra sedan fram till sissta sidan.
11989kr för 5stens alians kvalitet w.si
mmm... Guldfynd har den på rea här i stan för 12990 tror jag det var så det skiljer inte så mycket eftersom jag skulle få betala resa ner till sthlm. Men jag provade en till likadan fast med 0,5ct istället.
Sen så när vi har varit in på IndoNordic så har vi inte fått den bästa servicen jämt tyvärr så det känns bättre på Guldfynd.
Men tack ändå för omtanken
maljor
Oki, tänkte att om ni bodde här kunnde ni kolla på det. men som du säger, är det resa så är det ju inte lönt att åka. Hur känndes den med 0,5ct?
känns som att den skulle vara mindre i vägen eftersom stenarna inte "sticker" upp lika mycket eller vad man ska säga.
M2b tyckte den var snyggast men min mamma har en sån!!! hur kul känns det att ev. ha en likadan som sin mamma? =(=(
maljor
Ring nummer två tycker jag är finast.