4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Tack för alla kramar. Det behövs verkligen nu. Nu är det bara mamma kvar på den sidan släkten (har några fler som vi inte har någon som helst kontakt med) då mormor och morfar dog för bara några år sedan =( Tur att vi är många syskon som kan ta hand om mamma nu.
Känns ändå som att man kan splittra tankarna med annat och jag vet att min morbror skulle vilja att jag gläds åt bröllopet. Usch.... tack iaf för att ni finns här!!
maljor
Du verkar ha haft bra kontakt med din morbror. Jag är övertygad om att han kommer vara med på ert bröllop i alla fall och vara den stoltaste morbror nånsin!!
Min dagmamma (som jag var mer hos än jag var hemma) dog i cancer. Det är flera år sedan men jag tänker ofta på henne och skulle gärna önskat att hon kunde vara med på vårt bröllop. Vi hade ett starkt band mellan oss och jag tror att hon på något sätt kommer att kunna se mig på den stora dagen. Det känns lite lättare då, en tröstande tanke.
En till STOR KRAM till dig!!
thebrud
Jag tror oxå att han kommer finnas i kyrkan med oss på vår dag. Känns bra att tänka så och det gör det hela lite lättare faktiskt.
Det som känns sååå tungt nu är att vi hade hunnit dit och sagt hejdå om hans mamma hade hört av sig bara och sagt att han låg på sjukhuset.
Har fått prata en hel del idag och det gör att det går lättare att bearbeta.
Har ni sett? Ni vet väl att vi valt det Aaaaaallra bästa dagen på hela året :D
för inte kan väl det vara något annat än den bästa när så många väljer den?
www.expressen.se/sex/1.596427
Bara 4 månader kvar drygt nu. känns det stressigt när jag säger så????
oki om jag berättar att idag är det exakt 20 veckor kvar, känns det bättre då??? kanske lite va? 20 veckor är ju ändå ganska många veckor.
oki men vi säger såhär istället då.
det är idag 140 dagar kvar tills vi gifter oss. Det är bara att lägga upp fötterna och ta det lungt, 140 dagar är ju enooooormt långt, det är ju för katten mer än 1/3 år.
allt är relativt.
Och ja för er som undrar, jag satt inte och räknade ut det just nu. Jag var på enormt tråkig föreläsning för ett tag sedan och försökte få tiden att gå, så skrev då in i min kalender när 1-2-3-4 månader kvar kvar. när 1-2-3..... veckor var kvar och sedan dag för dag hur många dagar det var kvar. Ni börjar inse vidden av tristess på föreläsningen va?
måste säga att jag blir mest stressad av 140 dagar!!
För oss gäller att jag ska under våren läsa min sista termin (måste klara allt för att få examen) dessutom göra ett 5p arbete, vi söker jobb som sjutton och ska flytta till en annan stad i början av sommaren, och så fyller jag 25 i maj..
Tyvärr har bröllopsplanering kommit i skymundan, men jag hoppas på att kunna lägga ner lite mer tid denna månad!
By the way, klarade tentan i tisdags!
grattis mysprick! Alltid skönt att ha tentorna avklarade!!
hej tjejer...oj vad ni har skirvit! Jag har inte kommit in på Bt på nästan en veckan nu Katastrof
Ska ta å läsa igenom när jag orkar.,,
i morron ska vi å testa ringen innan stenarna sätts i
Petra74.
Tack för tipset petra.har ni tittat på lilly topar och kjol det blir nog dom.tack