Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

beach: Kul att du hittade 10 bra bilder i alla fall. Förstår att inte alla bilder blev toppenbra, undrar hur många modellerna tar... Kan tänka mig att det var lite annorlunda att se sig själv på lättklädda foton, och att dessutom välja ut de 10 bästa måste vara svårt!

• Skogstigern

vickanvicky: Usch vad trist att de inte kommer, förstår att det känns motigt! Kram till dig!

• Skogstigern

vickanvicky: Förstår din tanke, man vill ju gärna bli hemmastadd där man ska bo framöver.

Trist att de inte kan komma, får hoppas att många andra kommer och förgyller er dag istället!

• Skogstigern

vickanvicky: Lycka till på fredag, håller tummarna för dig! Hur många barn har ni sedan tidigare?

• Skogstigern

Just det, det har vi också kvar! Fast vigselprogrammen är klara...

Ikväll ska jag pynta toakorgarna, och så har jag gjort små hängen att ha runt foten på våra glas. Vi tänkte inte köpa nya glas till bröllopet utan sparar det till årsdagen, men märker ut våra glas med ett litet hänge i alla fall.

• Skogstigern

I våra toakorgar finns följande:

strumpbyxor (tunna transparenta), klädrullar, tamponger, bindor, plåster, Ipren, handcreme, lypsyl, tuggummi, nagelfil, nagelsax, nål och tråd (genomskinlig tråd), säkerhetsnålar, Rennie, Plackers och näsdroppar.

Allt är sånt som ändå går åt hemma, så det som inte används på bröllopet kommer ändå väl till pass senare!

Tror ni man vill ha nagellack även om det finns strumpbyxor att ta?

• Skogstigern

Johans2b: Klokt förslag, jag lägger ner nagellack också.

• Skogstigern

Bens wife: Jag köpte en-dos-pipetter med näsdroppar, såna där gamla saker som man hade när man själv var liten. Det blev en liten nostalgitripp på köpet!

• Skogstigern

Så var det detta med att trycka "posta" för tidigt nu igen...

Bens wife: Var fick ni tag på spray-deo? Jag har letat men inte hittat någon.

• Skogstigern

Vårt vigselprogram innehåller det här, allt (inkl psalm-texter) får plats på ett vikt A5:

* Ingångsmusik:
    Gertrud & Stefans bröllopsmarsch
    Urd Trio

Församlingssång
    En vänlig grönskas rika dräkt

Inledningsord

Bibelläsning

* Frågorna

* Bön över ringen

* Löftena och ringväxling

* Tillkännagivandet

Vigselförrättare: NN

--------------------

Musik:
    The power of love ? Jennifer Rush
    Urd Trio

Förbön

Herrens bön

Välsignelsen

Vigseltal

Församlingssång:
    På bröllopsdagen ber vi

* Utgångsmusik
    Polonäs från Ekeby
    Urd Trio

Musik: Urd Trio

Jag kan maila er som vill för att se uppställningen i sin helhet, fast det är en .doc-fil.

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)