Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)

Hur länge jobbar du?

Ska vi satsa på 200-strecket?

• Skogstigern

Tror du vann, men du fuskade!

• Skogstigern

Ja, melodifestivalen ska jag också försöka se. Fast det får nog bli avbrott mitt i, barnen ska i säng 20.30.

• Skogstigern

Bingo, mission accompished!
    (Har en sambo här bredvid som sitter på sin dator och spelar dataspel...)

• Skogstigern

Gör så, fortsätt tänk positivt och ta ett glas vin när du kommer hem!

Kram!

• Skogstigern

Det låter härligt! Hoppas att du lyckas hålla i humöret!

Vi ska på bröllopsmässa på Riddersvik i eftermiddag, det blir avsmakning och så ska vi fota lokalerna lite mer ingående. Känns skönt att äntligen få det avklarat!

Alla har svarat oss nu, det var tre st som tackade nej tyvärr. Vi hade en reservlista från början men känner nu att det är onödigt att bjuda fler, är nöjda med de som kommer!

• Skogstigern

Tackar! Vi var också där då, så det blir lite repris. Men framförallt är det avsmakningen som ska bli trevlig tycker jag!

Hoppas ni får en härlig dag också och att planeringen känns okej igen!

Kram Anna

• Skogstigern

Vi hade OSA 5 mars så att vi slipper stressa med festprogrammet m m.

Idag har vi varit på mässa, smakat mat och vin och kollat lokaler! Och min sambo fastnade för en sidenbloms-leverantör som vi nu ska använda!

Det blir ett antal tusen till i budgeten, men vad sjutton....

• Skogstigern

Maten var helt okej, tyvärr fick vi inte smaka alla rätter på deras meny och självklart hade vi spanat in oss på sånt man inte fick smaka... Men varmrätten blir definitivt oxfile med potatis-tartar, den var kanongod!

Vinet smakade vi också (så klart) och det märktes att det var klass-skillnad på några sorter. Bland annat fick vi smaka ett efterrättsvin som heter Kabir, det var annorlunda och jättegott!

Hur gick det med planeringen igår, känns det bättre nu?

• Skogstigern

Det är bra. Men kom ihåg att be om hjälp också, de kanske väntar på att du ska säga något rakt ut till dem.

Jag fick mail från Mipaform idag, nu kan man se minstingens klänning på hennes blogg! Hela familjen är supernöjd!!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)