• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

hihhi, jag e inte så värst pigg heller???

Oj, nu ropade dammsugaren på mig.

• MissPhoenix

Godmorgon!!!! Hoppas att ni hade de trevligt igår - själv så låg jag i soffan, tittade på tv o var sur på J för att han inte ville umgås. Han låg i sovrummet och kollade på film ... Och när jag väl kom in i sovrummet så var filmen slut så han reste sig och sa- äh, jag går upp och kollar lite på tv...... Kan tala om att jag var sur hela kvällen!!

Idag skulle vi egentligen gått på fest men ingen av oss orkar så det blir bara mys med hela familjen..

kramar på er

• bauti

Aaaaaaaaaaaaaaa
    När jag dammsög så såg jag att NÅGON hade färgat min vita soffa & fotöj med rödvin
    Jag tror inte det e Linus (hunden).
    Jag är helt skogstokig. J***A P, jag skall strypa honom
    Tur att han jobbar & jag inte träffar honom förrens imorgon.
    Kanske har lugnat ner mig ett par hektar.

• MissPhoenix

Rödvin i en vit soffa??? GAAAH! vad är soffan i för material.??

Mitt special tips till alla vita kläder och dyl är alltid hårblekning. Funkar kanon! Fast, rödvin är svårt men annars är blekningen suverän.

• bauti

Det är något slags syntet nappa (tror jag)
    Men det blr P:s problem.
    Jag e så j***a arg och ledsen så jag vet inte vad jag gör
    Han lär få det hett om öronen när jag träffar honom i morgon!!!!!!!!!!!!!

• bauti

Ååååå nu blev jag ännu mer sur. Kom på att vi skall hämta min tv i lägenheten som vi hyr ut, IDAG.

Skall sedan iväg till min frisör å klippa & slinga henne (bästisen från danmark).
    Jag tror det blir sling & på mig oxå, ev lite klippning me.

Jag skulle inte vilja vara i P:s skor nu. Stackare när han kommer hem

• MissPhoenix

Bauti - var rädd om Ps öron, tänk vilka konstiga foton det blir annars när ni gifter er

Att gå till frisören är alltid skoj, min bästa kompis är också frisör och vi gjorde mitt hår i måndags. Fast, det tog så jä'vligt på mitt hår att spänsten i mina lockar är helt borta... Kör ju värst trauma grejjen nu för att få tillbaka lite kvalitet.

• bauti

Hans öron är lätta att få tag i. dom står ut *djävuls flinar*

Skall hem till frissan å stanna över natten. Hon har inte någon salong än. Har just flyttat tillbaka till sverige.
    Det blir mysig kväll med god mat å vin

• MissPhoenix

bauti -vad underbart! njut av det härliga vädret! nu ska jag jobba stenhårt i tvåtimmar till innan det blir en promenad på stan!

Tur att det finns tv - sitter just nu och tittar på Martha Stewart!

• Linum

Nu har jag varit på stan - och träffat på MissP. Dessutom vinkade jag till Fröken Malm (gick förbi deras balkong). Snacka om "Jag mötte Lassie"!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3