• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

Måste berätta!

I lördags var jag i en liten pytteaffär och handlade underkläder. Affären heter Chia och ligger ovanför Dubliner's på Hamngatan. Man får bara komma in en och en och då får man absolut bästa möjliga service. Expediten springer runt och plockar och hjälper sen till med form och passning.... Det är ganska dyra märken, men för mig är det viktigt att får en BRA BH som passar och är bekväm. Kan inte direkt köpa på H&M.

I alla fall, köpte en BH, ett par spetshipsters och ett par beiga (svinfula) släta boxertrosor som jag ska ha på bröllopet. (Dock INTE bröllopsnatten..haha!)
    BH: 898 kr
    Trosa 1: 299 kr
    Trosa 2: 349 kr

Hade inte Niclas varit med och propsat på att jag skulle köpa allt, så hade jag aldrig gjort det...... Men ibland MÅSTE man skämma bort sig själv!

• TezzAmore

Fröken Malm: Chia är den enda affären i GBG som har ett stort utbud för mig och mina boobs. Har handlat mängder där! Gillar det också att man får sina uppgifter om strl. mm. uppskriva på ett kort så nästa gång man kommer dit så plockar de bara fram det! Fast nu var det 2 år sedan jag var där så jag vet inte om de gör på samma sätt idag! De skulle stänga stället och flytta till USA för 2 år sen, köpte allt som fanns! Hahaha! Men så köpte en kund upp stället och har forts. driva det....

Jag håller iaf. med dig! De är grymma på underkläder, även om de är lite dyrare. Fast då får man tänka på att det är bättre kvalité på en CHIA bh än en "billig" på tex. H&M....

• Ab fab

Kolla här - en kul idé att presentera gästerna hittar ni på denna blog
    vintage-house.blogspot.com/

Carma-kul med klänningsframsted. Du kommer ju hitta din rätta klänning.

Petra- underkläder ... det har jag inte ens

• Ab fab

Tänk om jag kunde skriva klart innan jag skickade iväg.... Chia.. där måste jag kolla

• Ab fab

Förresten... när skall vi träffas nästa gång?

• TezzAmore

Lykke: Jag hitta tyvärr inte det där pappret med annonsen om Lotuslyktan... tänkte att jag lagt den i högen som skulle gå till återvinningen så jag letade igenom hela den i helgen, men där fanns den inte heller... tyvärr! Vet inte om jag slängt den i den vanliga sopkorgen... i värsta fall får du beställa på nätet...

Förresten, har glömt bort att tacka för påskhararna! De var mycket uppskattade!

• Ab fab

tack snälla Tezz för omtanken. jag skall kolla på Filipiana idag eller i morgon, annars beställer jag på den websidan du föreslog.

påskharar är bra för själen

• Linum

Var på Taras i lördags kväll. Vilket kanonställe! Dit måste vi ju gå nästa gång! Supermat och jättebra servcice. M hade bokat i smyg som present till mig. Me lika a lot!

• Ab fab

Tara's är mysigt.

vi skall äta middag på onsdag. jobbet betalar- me likie Har precis mejlat thörnströms om de har bord

• Nides

linum: grattis i efterskott!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3