• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Petra74

Linum
    Grattis i efterskott!!

• bauti

Linum
    Jag får skylla på ect:n att jag glömde bort dig igår. Men jag komm ihåg dig i fredags
    Alltid något
    Grattis i efterskott *kram*
    Blev det några fina morgonrockar???

• bauti

Jag har fott så mycket skit i den ena datorn så den är hos farbror Dr.

Hörs sedan. Skall själv iväg till Dr (dock ej dator Dr )

• Carma07

Linum:
    Grattis i efterskott!!! Tänkte på det hela fredagen att jag skulle säga det till dig, men lagom tills vi träffades hann det halka ur min hjärna. Det låter som om din dag blev bra.

Fröken Malm: Vilket roligt sätt att luras på svensexan. Ja, ni har ju inte långt kvar så det kan ju hända när som helst nu.

• Linum

Tack tack för alla grattisar (mysko det blev i pluralis... )

• Puman-prinsen

Carma07- Nja, vet inte hur långt man ska ha kommit i planeringen när det är ca 3 månader kvar?... just nu är jag mest panik slagen över att vi inte har hittat vart bröllopsfesten ska vara!!
    några tips... någon?

• TezzAmore

Nides: Du försökte dissa mitt ögongodis Danny i fredags och säga att jag suktar efter lammkött, men då gör du det me! Danny och Måns är nämligen lika gamla, hahahaha!

På lördagskvällen blev en flaska bubbel uppdrucket och en massa kort gjorda! Inte helt färdiga, men nästan! Vi ska bara bestämma oss för vad som ska stå i inbjudan. Nån som lite tips?

"Välkommna på bröllop! Ni är inbjudna..."
    "Härmed inbjudes ni att närvara..."
    "Vi gifter oss! Välkommna att fira..."
    Jätteklurigt!

Det var riktigt kul och mysigt att pyssla en hel kväll! Sambon tyckte att det var så kul att skapa så hans fantasi flödade för fullt! Han tom. gjorde ett festprogram, så nu vet vi hur det ska se ut! Ni får se kort så fort vi är klara med allt!

• Linum

Tezz: Jag tycker att "Härmed inbjudes ni..." låter ganska högtravande. Men fint. Hade nog valt 1 eller 3.

Vi ska ha:

Vi gifter oss!
    Ni är hjärtligt välkomna att närvara
    vid vigselakten mellan

x & x

i x Kyrka i x
    datum + klockslag.
    Vi avslutar kvällen med bröllopsfest
    i x.

O.s.a senast datum till:

För övrig information, besök vår hemsida
    www.x.com

• Ab fab

jag håller med Linum- jag gillar inte heller "härmed inbjudes ni att övervara vigsel..." Stelare och mer formella frackbröllop kanske det passar för. Välkommen på bröllop tycker jag låter trevligt (kanske för att vi har valt det *s*)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3