• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Tack Linum!

Ja visst heter det ÖRHängen...satt oxå och störde mig på ÖRONhängen... hehe

• Fröken Malm

Good Morning!!!!

Hoppas ni hade trevlig i fredags, jag saknade er!!!!

*vinkar till Linum* Roligt att ses i lördags!!

Var på dammiddag i lördags. Det slutade med att vi gick till Rio Rio, en tacky salsaklubb som ligger på en båt i Rosenlund. Herregud, när man inte dansade satt man och tittade på folk, för det var en hel del intressanta individer där.....var inte hemma förrän 4 på morgonen. Hehe!

• Ab fab

Mornings

Lite mör efter helgen. Vi har krattat, eldat och röjt i trädgården. Konstiga muskler man använder då

Trevligt i fredags- jösses så vi pratar. Lördags blev det dammiddag, massa vin o ännu mera prat.

Veckan som kommer blir intensiv- temakväll på SOHO på tisdagpersonalmöte onsdag o torsdag och träffa vigselförättaren på torsdag.

• Addiz

God morgon tjejer!

Mycket dammiddagar verkar det ha varit i helgen :)

Igår städade jag hela lägenheten och inhandlade ett nytt bord till vår stora balkong, så nu kan vi typ ha grillfest för ca 8 pers! Stort fint bord! :) Idag har jag tråkiga möten, men imorgon ska vi träffa potentiell fotograf!!! :D Och igår fick jag offerten från min kompis som är frisörska, och hon ger mig min bröllopsuppsättning i present, och jag betalar bara för mina tärnor! Så gulligt av henne! Ibland har man bara flyt och idag känns som en sån dag! Jag är på oförskämt bra humör idag! :)

*kram* på er

• Linum

Goddagens

Härlig helg med promenader, shopping, bokläsning och tårta. Synd att värmen försvinner nu... Ska bli kallt igen i veckan

Addiz: Hoppas att Boman mår bra. En del hundar borde bara spärras in...

Carma: Synd att du inte hade någon större lycka i Trollhättan. Du får säga till om du vill ha sällskap på klänningsrundorna

• Carma07

Godmorgon. Kikar in snabbt här på morgonen. Idag blir det nog jobba av.

Addiz: Tråkigt med Boman. Hoppas allt gick bra ändå och han inte får traumatiska minnen. Du får krama om honom från mig.

Linum: Det blev ingen klänning, men den värsta paniken la sig ändå. Hon i butiken sa att det inte var någon panik ännu, så då litade jag på det. Jag tar gärna med mig sällskap på klänningrundor. Säger till när jag planerar in nästa.

Igår var det pysselträff. Det var riktigt roligt. Två kort fick jag faktisk producerat. Det är mer än vad jag brukar. Oftast går tiden åt till att stansa och stämpla upp sig från de andra och samla inspiration.

• Petra74

God morgon!
    Hoppas att ni hade trevligt i fredags, jag hoppas jag kan följa med nästa gång för det skulle vara kul att träffa er. Idag skall jag åka till Göteborg och få en helkroppsmassage på Gildaskolan. Ska även kolla på underkläder till bröllopet. Har inte råd att köpa förrän lönen kommer men det kan ju vara skönt att veta vad man vill ha!

• Carma07

Nickes: Håller med dig om mammor som inte ens försöker hålla reda på sina ungar i affärerna. Har själv jobbat i butik och har sett många varianter på föräldrar som tycker att deras barn får göra vad som helst. Man kunde bli riktigt arg ibland. Tycker inte att jag ska behöva säga till barnen att inte förstöra varorna.

• Carma07

Petra74: Alltid bra att kolla runt lite innan man handlar så man inte ångrar sig efteråt. Helkroppsmassage låter inte helt fel.

• TezzAmore

Addiz: Tråkigt med Boman, hoppas han mår bra och inte blir rädd för andra hundar!

Carma: Det är bara att leta vidare och inte ge upp! Jag hänger också gärna med som klädletare åt dig nån gång!

Nickes/Linum: Apropå detta med ÖRONhänge. Kan ju meddela damerna att innan jag flyttade till Göteborg sa jag faktiskt ÖRONhänge. Det härstammar från min f.d. hallänska och skånska dialekt. Min pappa (som är från Osbytrakten) säger också ÖRONhänge. Jag bytte ut ordet när jag flyttade till GBG trakten, för många människor påpekade detta, det blev görjobbigt tillslut! Ni skulle hört mig säga porsche... hhahahaha! Förr hade jag lätt göteborgs dialekt och så sa jag porsche med sch-ljudet långt bak i halsen, idag säger jag som alla andra! Jag förr för grupptrycket! HAhahaha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3