070707 tråd 6
Läskigt ju! Då titulerar vi oss FRU!
Läskigt ju! Då titulerar vi oss FRU!
Ja jisses! Känns som om jag inte riktigt för beredd att bli gift inom en månad! Ursprungliga planen var bara att dricka lattes, gå i parker, slappna av och pyssla med detaljer den sista månaden!
Nåja, jag får njuta av min dubbellatte nu en liten stund och sen packa nån låda...
Ska leta efter Ray Ban avaitor solglasögon till A har jag bestämt. Det blir min morgongåva! Har velat länge mellan Ray Ban och klocka, men den klockan jag fastnat för kostar 3500 Nkr... lite saftigt just nu.
Har iaf köpt manchetter till A och till våra bröder som kommer att vara våra vittnen. Check, check, check - får vara glad åt det som kan prickas av!
jag ska bli en fru...lääängtar
Nej! Har tänkt göra det länge... men det är jätte svårt att bära ett barn på klackar när man aldrig har klackar annars ens för att bära en handväska
Hehe, nu har jag också stolpat runt i snart en timme (fast mest suttit på golvet o lekt iofs...). Har kommit på att jag borde ha knästrumpbyxor (hur sexigt låter det?!) Eftersom jag lyckats solbränna X på varje fot pga. mina favvoskor...
Ville slippa strumpbyxor helt och hållet eftersom det är så varmt och skorna har öppna tår - nåja, får ge mig ut efter ännu en grej på listan.
Hupps! Suttit med bordsplaceringen i 2 timmar idag... och jag börjar bara om hela tiden. Våra familjer är väldigt olika och de i sin tur väldigt olika våra vänner.
Lutar starkt åt att plcarea dem i de vanöiga grupperingarna... men det förtar tanken på att sammanföra dem! Uff uff.... Å vi har bara 32 vuxna gäster ju!
Är sååå sugen på en latte nu... men jag har druckit dagens ranson redan *mutter* Det är ändå försent för mig o latte... då kommer inte John Blund och blåser "bli-vacker-sömn" på mig haha....
N&N
Får börja testa den taktiken oxå. Vi har runda bord à 6 platser.
förhoppningsis
Jag har allvarligt börjat fundera på utlottning, men det känns som om det kan bli riktigt dumt iom att det är så få gäster. Ska göra ett frsök till när Isa lagt sig.
Jag kan inte somna om jag dricker kaffe efter 17-tiden *grrr* och så vill jag hålla ner lattandet till jag slutar amma.
förhoppningsis
Precis - de får skicka klagobrev till lotterinämnden isf
Kom nu på varför det var sååååå svårt tidigare. Jag hade ju för få bord! Även om jag aldrig kom så långt att jag fyllde borden så kunde jag heller inte sprida ut folken tillräckligt. Har nästan fått till placeringarna nu - det är bara ett bord som är "fel"...
Imorgon ska jag försöka komma iväg och stansa ut askar och nummer till skyltarna etc.
Min brudväska matchar klänningen perfekt - däremot gör inte sjalen det. Den går mer åt ivory hållet... men jag hittar inte "bättre" sjalar och denna kostade redan 700 spänn. Dessutom har jag bara tänkt ta fram den till kvällen, då kanske gästerna är lyckorusiga i kroppen och ser ingen skillnad
jag ska bli en fru...lääängtar
Va?! Helt otroligt! Att han väljer sin fru fraför dig! Förstår att du är ledsen, jag hoppas att han förstår det!
Ni kan kalla ert bord sweetheart-table Det gör vi (eller det kallas så i USA) tyckte det lät snyggare än "vi sitter själva-bord"
Det är lika bra att vi är lite småsunkiga fram till bröllopet Så blir det förvånade och tror att de fått tag i en ny kvinna när vi kommer i all flärd och glam på bröllopsdagen... Skämt åsido, jag gör vissa försök att inte se helt fördärvad ut på dagarna. Mitt mål var/är att vara en "snygg morsa" och ibland når jag halvvägs dit
Det är ju skönare att för sig själv vara fräsch, men ibland - i grötstänk, flytt och värme... då måste man få vara sunkig-mamma också.
(Så man inte inger blivande mammor falska förhoppningar om moderskap och glamour.)
Här är bild på vår favorbox, hade tre mallar att välja mellan och romantikern inom mig föll för hjärtförslutningen.
groups.msn.com/lotarev/ringarna.msnw&PhotoID=84
Ett bakslag är att pappret till placeringkorten (textpappret) är tvärslut och de vet inte när leverandören kan fixa fram fler! Det blir inte snyggt att välja ett annat papper då just dessa majestic har väldigt fint skimmer. Inget som hindrar oss från att gifta oss, men för mig har pysslandet varit den roligaste biten och det är viktigt för mig att alla trycksaker matchar...