• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • ninjan

måste läsa om dallas igen!

• Cameline

inte oxe..
    passionerad
    gillar också ordning och reda

• ninjan

jo, dallas kan va en oxe.. men har jag inte gissat det redan?
    Gissar så mycket så jag är totalt borttappad :D

• helenekl

ninjan; ja men det kankse kan förklaras med att mycket av mina drag tydligen är från tvillingarna? jag gick till en astrolog som gjorde ett personligt horoskop och det visade just det! man är ju sällan bara ett tecken och jag är flera men mest oxe och tvilling sa han

• helenekl

nu tjejer ska jag se på När lammen tystnar, men jag återommer imorgon o kollar vad Dallas var, Carmeline fick jagju svar på nu

god natt tjejer :)

• ninjan

Cameline
    du lät då iallafall som en oxe :)
    Men då gissar jag på nåt som inte är speciellt nära oxen då, nämligen lejon!

• Cameline

inte lejon heller..

ska jag säga kanske..

• ninjan

FRUhelenekl
    jag har inte varit till nån astrolog, men skulle själv tro att jag också har mycket tvilling i mej. Men det ät förstås mycket som spelar roll, var alla planeer och grejer befann sej när man föddes och så :)

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?