• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Siania

Åh...gissa mig, gissa mig!!

Jag är envis, temperamentsfull, har nära till både skratt och gråt. Trivs i de flesta miljöer och sammanhang. Pratglad och social men är mkt mån om mitt egenutrymme och trivs bra med att vara själv. Jag är snabbtänkt och hittar gärna på hyss. Vill mkt men är inte alltid lika bra på att genomföra det, lite lat och bekväm. (bla, bla, bla...)

• Lady o Lufsen

Nähej, ninjan...inget av dom...

• Marskatt

ninjan
    Tvilling stämmer bra det...

• brudkronan

Snabbtänkt, konstnärlig och kreativ. Har lätt för att skratta, har inte lätt för att bli arg, men blir lätt ledsen. Har svårt att bestämma mig, är väldigt rädd för att såra andra. Tänker ofta på många alternativa möjligheter och konsekvensser samtidigt, vilket stoppar mig att komm någon vart alls oftare än att det leder mig framåt. Är väldigt empatisk och har lätt för att lyssna och för att förstå andras situationer. Vad är jag då? :)

• Brud 4 augusti

Ninjan:

Tyvärr, jag är skorpion ;)

/Brud 4 augusti

• Novemberbrud07

Jag då???

Jag är
    Envis...väldigt
    Känslig person, åt alla håll (glad, ledsen, arg)
    Vill gärna hjälpa alla

• alvbröllop

Nej e inte våg. Jag tror den dära logiska biten e ganska otypiskt för mitt tecken. Sprallig utåtriktad e mer mitt teckens kännetecken.

• brud 080202

jag är en väldigt glad person mycket positiv, men har också lätt för att gråta.
    När jag väl känner att det är en vilja jag vill ska gå igenom ser jag till att den gör det, men om det inte är något som jag inte känner för struntar jag i det. Jag är nog ganska lat också. Vad är jag för stjärntecken?

• Nya Zeeland-dyrkaren

Hej,

jag är otroligt envis, målmedveten, pålitlig, omtänksam, social, charmig, men också långsint. Kan du gissa?

• SlottsBrud2008

En överlag ganska glad person, tänker MYCKET och försvinner gärna bort till "min egna lilla värld".
    Har ett "sjuhelvetes" temperament och blir tvärarg attans fort, men lika fort går det över och jag skrattar åt mig själv.
    Har relativt nära till gråten, men mest när jag är arg. Blir "kär" hela tiden - i låtar, böcker, löv på marken, någons fina ögon. Men när jag väl är kär på riktigt, då är jag den mest hängivna som finns. Mitt "kärleksobjekt" är det viktigaste som finns, jag gör ALLT för honom.

det är jag det

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?