• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Petra & Pierre

Ok, då avslöjar jag...

Jag är tvilling :D

• Brud 4 augusti

Kan du gissa mitt stjärntecken? ;)

Jag är...
    ...envis som tusan
    ...blir väldigt arg men svalnar efter några minuter och är verkligen inte långsint
    ...behov av att hålla reda på allt och alla
    ...alltid varit väldigt "omvårdande"(dvs. vill hjälpa allt och alla, djur som människor)
    ...planerar gärna mycket och långt fram (har planerat bröllop i snart 1 år och det är inte dags förrän i augusti)

• Dallas

FRUhelenekl

Vi som är råttor verkar vara lika

Jag vet att som partners bör en fisk välja Stenbock eller Oxe

Min man är faktiskt Stenbock!

• Marskatt

Ninjan
    Näe, jag är inte stenbock, men min mamma var det. Kanske fick några drag av det genom henne då?!

Medeltidsbrud
    Nix, ingen skytt heller.

Pratglad är det jag hört mest om mitt tecken... o det är jag ju verkligen. Kan verka lite som en "dubbelnatur" ibland... Hjälpte det nåt?

• ninjan

Marskatt
    dubbelnatur är ju typ som tvilling, så kanske du är det då?

• helenekl

Dallas: ja det kan stämma men en oxe ska ju gifta sig med en oxe eller en jungfru så jag har gift mig rätt.......med en jungfru:D

Så råttor ska gifta sig med oxar eller stenbockar.....coolt det visste jag inte men råttor är ju alla som är födda 1972 så då skulle det inte räcka till alla ju *fniss*

• alvbröllop

Sprallig - lätt att få folk att gilla mig. Logisk - bråkar aldrig med min man - vi diskuterar istället för att bråka då det mesta går att lösa om man kan tänka lite logiskt.

Älskar djur och e passionerad för mitt jobb.

• desperate housewife

SPONTAN!!!!! Lite ombytlig av mig, för det mesta glad. "Allting ordnar sig" är min filosofi. Älskar livet. Temperamentsfull!

• Lady o Lufsen

Är rätt så avvaktande
    Är rättvis
    Är inte impulsiv
    Är förhållandevis noggrann
    Är inte högspontan

Vad är jag?

• Lady o Lufsen

Desperate houswife:
    Jag med min amatörkunskap gissar att du är VÅG...

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?