• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • helenekl

NyaZeeland-dyrkare och Fru Nilsson samt malin&erik; ni låter ALLA 3 som mig och därför säger jag OXE??:)

• Fru Nilsson 1/7-06

Nope, jag är ingen oxe!

• silvera

Om jag får gissa på på malin&eric, hade jag gissat på skytte.

• lillstrumpa23

Låter intressant!

Jag är livlig och positivt. Har extremt svårt att sitta still och måste alltid ha en massa att göra annars blir jag rastlös. Jag är en obotlig romantiker och tycker om att mysa mer än att gå ut och festa. Älskar djur och natur och är en stor djurvän. Blir lätt irriterad när nåt inte går som jag vill och är en dålig förlorare. Tycker om att lyssna på folk och hjälpa andra med deras problem.

Får se om någon kan lista ut vad jag är :)

• Fru Nilsson 1/7-06

lillstrumpa23

Är du stenbock?

• gota

Är glad, omtänksam och duktig på att organisera. Älskar barn. Ställer ofta upp och hjälper till, lojal. Envis på ett bra sätt. Har hett temperatment och är en dålig förlorare. Dåligt självförtroende.

• Stora A

hihi!
    Då provar vi:
    Jag har alltid tusen bollar i luften, det är då jag trivs som bäst! Jag älskar att lära mig nya saker men är en fruktansvärt dålig förlorare. Är även ganska "kluven" det kan ta mig många timmar att välja ngt så simpelt som glass... :)

Så vad tror ni?

• Sister of the Night

gota = kräfta

lillstrumpa = tvilling

• Lady o Lufsen

stora A- du är vädur

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?