• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Sister of the Night

Stora A
    Ja, det där med många bollar i luften och kluvenheten var lite tvillingaktigt sådär :)

Lady, åh, man tackar :)

• Sister of the Night

Det blev visst lite dubbelt inlägg där *s*

• Sister of the Night

gota

Ja, det borde man nästan ha klurat ut!

• Nya Zeeland-dyrkaren

Nix - jag är inte oxe. Däremot så brukar jag tycka att oxar är trevliga personer.

Jag gillar att göra saker grundligt, men ändå blir jag uttråkad om jag jobbar på samma ställe i många år och vill vääääldigt sällan resa tillbaka till samma ställe som jag har varit på tidigare. Omväxling förnöjer men jag vet inte om det är typiskt för mitt stjärntecken i o f s.

Jag är väldigt kräsen, med ex vis mat, vänner och killar...

Fler gissningar?

• TigerLinn

Nya Zeeland-dyrkaren

är du våg?

• snowdrop

Jag är en färgglad person som älskar allt som är nytt o spännande. Har många ytliga bekanta som jag älskar att umgås med o några riktigt nära vänner som jag älskar ännu mer att umgås med.
    Är otroligt ambitiös o full av ideer, jag älskar nya projekt som jag verkställer. Älskar att bevisa både för andra o mig själv att jag kan lyckas med det jag påbörjat. Pengar är aldrig drivkraften, delar alltid med mig.
    I kärlek är jag trogen o hängiven men kan även bli svartsjuk, i förhållandet är förtroende viktigast. vill ha en partner som jag kan beundra o se upp till o som bara är min. Blir jag sårad kanske jag förlåter men glömmer aldrig.
    Är lite konstnärlig, älskar att måla men har inte riktigt tid till det.

Det var lite hur jag ser mig själv, vad vet jag, kanske långt ifrån hur jag verkligen är.

• Gabbies

Nya Zeeland-dyrkaren är du jungfru?

• Gabbies

Jag är lugn blir ganska lätt uttråkad, jag skulle aldrig kunna jobba på samma ställe i 10 år. Jag är ganska envis och bestämd, har svårt att erkänna när jag har fel. Är tyvärr även en dålig förlorare. Jag älskar djur och att hjälpa andra människor. Jag är lite av en ensamvarg eller vad man ska kalla det, jag har väldigt få men nära vänner. Vad gäller kärlek är jag en trogen person men har svårt att lita på andra, vilket medför att jag har svårt att öppna mig till 100 %, det tar lång tid. Jag är väldigt blyg i stora folksamlingar men är det bara jag och en till pratar jag på som attans. Så vad är jag?

• Jenny_Åland

Jag är långsint, vill ha ordning i tillvaron, ogillar spontana händelser och vill ha stabilitet i tillvaron. Jag är en kreativ person som inte är bra på att visa känslor, blir sällan arg och har svårt att säga vad jag tycker, väldigt omtänksam.

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?