• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Sister of the Night

Mycket långt kvar

Kul! Jag gissade rätt :)

• Sister of the Night

Nilson

Se där... :)
    men du var mig knepig. Vad har vi sagt nu; jag gissade på kräfta och jungfru. Fel.
    Och INTE på skorpion. Rätt. Hm....

• Sister of the Night

Nilsson - tvilling?

• Fru Nilsson 1/7-06

NEJ!
    (Jag är tydligen ganska ovanlig för mitt tecken?)

• malin&eric

silvera: näpp, inte skytte.

Andra gissningar?

(Jag: glad, utåtriktad, ibland lite väl pushig och entusiastisk. Vill göra allt och helst på en gång. Älskar stora projekt och tar allt för ofta på mig för mycket. Väldigt mån om att vara folk till lags och att vara omtyckt. Väldigt romantisk och spralligt förälskad (i det mesta - min M2b, solen, fåglar som kvittrar, musik) Min största sorg är att jag inte föddes som Disneyprinsessa. Mycket självförtroende i min intelligens och mina prestationer. Svår t att ta mottgångar utan att klappa ihop. Allt eller inget-person. Gott hjärta men tanklös och taktlös ibland = folk blir ledsna och jag får ångest i månader. Samtidigt finns det andra människor som jag fullständigt struntar i vad de tycker.)

• Engäst

Sister of the Night: Det stämmer på mig...dessutom är jag fantastiskt pliktrogen men inte speciellt envis. Stämmer det?

• Sossa

malin&eric, får jag gissa vädur på dig?
    Det låter som jag skulle ha skrivit den beskrivningen fast skulle vilja lägga till otålig & rastlös så skulle det var jag!

• Gabbies

Nope jag e inte tvilling heller..:)

Lägger in igen: Jag är lugn blir ganska lätt uttråkad, jag skulle aldrig kunna jobba på samma ställe i 10 år. Jag är ganska envis och bestämd, har svårt att erkänna när jag har fel. Är tyvärr även en dålig förlorare. Jag älskar djur och att hjälpa andra människor. Jag är lite av en ensamvarg eller vad man ska kalla det, jag har väldigt få men nära vänner. Vad gäller kärlek är jag en trogen person men har svårt att lita på andra, vilket medför att jag har svårt att öppna mig till 100 %, det tar lång tid. Jag är väldigt blyg i stora folksamlingar men är det bara jag och en till pratar jag på som attans. Så vad är jag?

• Jenny_Åland

Nej jag är inte skytt

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?