• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Fru Nilsson 1/7-06

Nope, ingen våg!

• Gabbies

Nope jag är ingen fisk heller :)

• ninjan

Fru Nilsson 1/7-06
    Är du skorpion eller skytt?

• Bens wife

Jag är målinriktad, effektiv och fruktansvärt envis. Kan bli arg över ingenting och det sitter i ett tag. Men positiva saker är att jag bryr mig och gärna ger det där lilla extra till mina patienter och mina vänner. Överraskar gärna. Jag är superdålig på att måla, sjunga osv., ingen estet alls *skrattar*.
    Vad är jag då?

• Bens wife

Åh, jag glömde, KONTROLLBEHOV, det är jag det!

• novali

Jag är en tänkare, ganska tystlåten, men social. Har stort behov av att få sköta saker själv så att de blir gjorda. Jag lider av beslutsångest och kan säkert uppfattas som lite velig i mina beslut. Vad är jag?

• Lady o Lufsen

novalii
    Jungfru eller Vädur

• ninjan

Bens wife
    du kanske är en skorpion?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?