• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • desperate housewife

Ninjan: Jajamensan!!!!!!

• brud juni07

Novemberbrud 07 - du måste vara en kräfta, du beskrev precis min personlighet :) :)

• ninjan

måste bara tipsa om en sida.. www.astrologi.nu
    det jag skrev om att jag inte är en typisk oxe eftersom jag inte är så tålmodig förklarades på den sidan :)

• Pumpalot

Jag är en ganska känslokall person på ytan, men när man lär känna mig är jag både känslig och sårbar.
    Jag har väldigt stora krav på mig själv och är målmedveten. Slutför alltid det jag börjat med.
    Har sjuk ordning och reda i byrålådor och i garderoben, lådor och skåp - medans resten av huset kan se ut som ett bombnedslag.
    Jag är ganska svartsjuk och stör mig på bagateller.
    Jag älskar barn och djur. Omtänksam och pålitlig skulle mina närmaste kalla mig.

Vad är jag? :)

• Lady o Lufsen

Pumpalot:

Min högst amatörmässiga uppfattning är att du är JUNGFRU

• guldplutt

ts - din beskrivning av dig själv lät ungefär som jag. men jag är ingen oxe

• malin&eric

Hihi, ok varför inte?

Jag: glad, utåtriktad, ibland lite väl pushig och entusiastisk. Vill göra allt och helst på en gång. Älskar stora projekt och tar allt för ofta på mig för mycket. Väldigt mån om att vara folk till lags och att vara omtyckt. Väldigt romantisk och spralligt förälskad (i det mesta - min M2b, solen, fåglar som kvittrar, musik) Min största sorg är att jag inte föddes som Disneyprinsessa. Mycket självförtroende i min intelligens och mina prestationer. Svår t att ta mottgångar utan att klappa ihop. Allt eller inget-person. Gott hjärta men tanklös och taktlös ibland = folk blir ledsna och jag får ångest i månader. Samtidigt finns det andra människor som jag fullständigt struntar i vad de tycker.

Lycka till!

• Pumpalot

Lady o Lufsen well done! ;)

• Fru Nilsson 1/7-06

Ninjan, det här verkar kul.

Jag är glad, öppensinnig, omtänksam och har tålamod. Blir jag arg, så går det ofta över snabbt. Effektiv och organiserad när jag vill, men kan slarva ibland.
    Har en tendens att ta på mig för mycket jobb (håller på att försöka sluta med det). Jag hatar att vara ovän med någon, då mår jag dåligt. Jag tar ofta på mig rollen som medlare mellan olika parter. Har kontrollbehov.

Vilket stjärntecken är jag?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?