• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Fru Nilsson 1/7-06

Budgetbrud2008

Är du Stenbock?

• rottizz

Vad är jag för stjärntecken då????
    Jag är glad, omtänksam. Väldigt social för det mesta. Inte mkt till tålamod.Oftast ej långsint. Har stort kontrollbehov, tar därför på mig mkt mer än jag egentligen klarar av.
    Vill gärna vara omtyckt. Lyssnar (ibland för mkt) på andra och deras problem. Envis. Tänker mkt på ekonomi, ganska sparsam.

• Sister of the Night

rottizz

Vädur...?

• SlottsBrud2008

En överlag ganska glad person, tänker MYCKET och försvinner gärna bort till "min egna lilla värld".
    Har ett "sjuhelvetes" temperament och blir tvärarg attans fort, men det går över lika fort som det kommer. Är inte långsint.
    Tar lätt åt mig, är ganska känslig. Känner jättelätt av hur andra mår och blir lixom alltid den som man gråter ut hos.
    Har relativt nära till gråten, men mest när jag är arg. Blir "kär" hela tiden - i låtar, böcker, löv på marken, någons fina ögon. Men när jag väl är kär på riktigt, då är jag den mest hängivna som finns. Mitt "kärleksobjekt" är det viktigaste som finns, jag gör ALLT för honom.

Det är jag i ett nötskal det

• Fru Nilsson 1/7-06

rottizz

Vädur kanske?

• SlottsBrud2008

Fru Nilsson 1/7-06
    Icke, går inte ens bra ihop med stenbockar. Dom är lite knasiga ;.):-P

• Fru Nilsson 1/7-06

Sister of the Night

Haha, lite kul att du och jag gissade på samma tecken inom samma minut!

• Mycket långt kvar

Hehe, har NÅGON blivit rätt gissad på?

Ninjan, minns du mig från "rika flickor"-tråden? Kan säga att ledorden i min personlighet nog är kontroll, intelligens, planering, humor. Gissa vad jag är!

• Sister of the Night

Budgetbrud

Fisk!

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?