Juni 2008
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
Gota:
Det tror jag med!!
Tack för era svar, känner mig något mer inne på rosa nu ;)
Är det någon av er junibrudar 2008 som planerar att gifta er borgligt? Vi ska göra det, kunde vara kul att ha någon att utbyta idéer med...
Hejsan. Jag ska också gifta mig i juni nästa år den 7/6 hade vi tänkt. Vi har ännu inte bokat kyrka eller festlokal men det är på gång. Jag har inte tänkt ha rosa men älskar färgen. Vi har tänkt att ha grönt, lila, rött oxh vitt, men får fundera lite mer på det innan vi bestämmer oss, eller jag bestämmer mig. Det är jag som tar de flesta besluten...
Vi gifter oss borgligt och utomhus. :)
Vi gifter oss i kyrkan. Med en biskop som vigselförättare. Men det är bara för att han är en gammal vän till min blivandes familj. :)
Hej tjejer!!
Åh, idag är det exakt ett år kvar tills jag, och flera av er är Fruuuu!!!!!!!!!!! Åh, det pirrar i hela kroppen! Har ni kommit längre i planeringen? Här är det ganska stiltje just nu...letar inspiration hela tiden. Var på landet i helgen och såg de fina pionbuskarna där. Jag tror nästan att jag har bestämt mig för att ha ljusrosa pioner i min bukett. De är ju så vackra!!
Ja det är verkligen härftigt att äntligen få ta steget och gifta sig. Jag försöker sansa mig i mitt planerande eftersom det faktiskt är ett helt år tills dess men det är svårt ska jag erkänna. Letar tips och ideér överallt och det känns underbart ...... och piiiiiiiiiiiirigt!!
men jisses, tiden FLYGER ju bara fram. min blivande friade för nästan 6 månader sen nu, o jag kände det var jäääääättelångt att vänta, men nu har ju redan en tredjedel av tiden GÅTT!! jisses! och på vägen ska vi hinna bygga ett hus o funder på knoddverkstad... JISSES!
Life is gooood :D
Här är en juni-brud till.. midsommardagen den 21:a. Hoppas jag! Jag har redan hängt här på bt ett är för vi skulle gift oss i år på midsommar men av flera skäl (främst ekonomi, det kostar att gifta sig!) valde vi att skjuta på det ett år - till 2008.