• Brud 2008

Juni 2008

Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?

• Svar på tråden Juni 2008
  • Lina08

Vi ska oxå fota oss innan :) sen har vi bokat en fotograf som ska vara med hela dagen,kul kul!!

vi har berättat för de närmsta i familjen men inte alla vänner.

• Sibbis

Åh, bättre sent än aldrig, men nu har jag oxå hittat hit. Vi gifter oss den 28/6 2008, så jag hör ju hemma här :P Vi har bokat kyrka och lokal, jag har dessutom koll på vem som ska fixa hår och smink. Färgtemat är spikat och klart, likaså vet jag vad jag vill ha för bukett osv... Vi funderar för fullt på designen på vigselringen och har en fotograf på G. Hmmm... Tror det är allt :P Eller, jo, jag håller på kolla upp transporter och florister och så oxå, och vem sitter INTE o surfar klänningar helt galet?

• MaryamZ

Det här med att surfa klänning, det e ju heeelt galet! Det är en ren djungel. Man blir ju alldeles vilsen, finns ju så sjukt mkt!!

• brutta08

Sibbis: Vad mycket du har hunnit planera! Hjälp, jag har lite beslutsångest inför saker som rör bröllopet. Kommer aldrig bli färdig med min planering...

• Sibbis

MaryamZ: jag håller MED. helt galet. det blir nog lättare när man börjar prova lite, men så länge är det ju så ROLIGT!

brutta08:
    hehe, jag älskar att planera. det är bland det bästa jag vet, det är nog därför vi har gjort så mycket. sen har vi ett förhållandevis stort bröllop, med runt 130 gäster, så vi måste se att vi får plats. och det är sthlmsområdet, och här har saker en tendens att bokas tidigt. idag bokade jag iaf en öppen Rolls för oss att åka i :E

• Lina08

brutta08: jag håller med dig, visst är det kul :) var ska ni gifta er, jag är oxå från Sthlm :).

• Bed of roses

Hallå
    Nu hoppar jag in här, nyförlovad och lycklig
    Vi planerar att gifta oss Juni 2008

• Sofia08

Bed of Roses: Grattis!!! Har ni bestämt datum än?

• Bed of roses

Längtar:
    Vi skulle vilja gifta oss 7/6-08, men det beror på om lokalen och kapellet vi tänkt oss är lediga då
    Vi ska åka dit och prata om två veckor,och boka datum
    När är det egentligen dags att börja titta efter klänning?
    Jag vet precis vilken sorts klänning jag vill ha

Svar på tråden Juni 2008