• Brud 2008

Juni 2008

Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?

• Svar på tråden Juni 2008
  • karwin

Vi gifter oss 14 juni 2008!! Kul att de är fler som har samma dag!!

• Lina08

Cira: klart du kommer hitta en lokal, det kommer bli super :)

Vad roligt att vi är ngr juni 08-brudar nu!

• Cira

Många som ska gifta sig 14:e juni också! Varför har ni valt det datumet? Vi valde det för vi ville ha så nära det datumet vi blev tillsammans som möjligt (11:e juni).

• Lina08

Vi ville ha det så nära midsommar som möjligt men ändå inte på midsommar :)
    då blev den 14/6 bra!

• Ninni75

Och vi valde den 14:e för att den 7/6 var upptaget.....vi träffades den 8:e så då blev 14 den dag som var närmst efter - hängde ni med???? ;)

• Gomlan

Vi ska också gifta oss i juni nästa år. Den 14:e hade vi tänkt men då var vår tänkte festlokal uppbokad. Så det lutar åt den 7:e. Däremot fick vi inte boka kyrkan såhär tidigt utan först i oktober. Hoppas bara att inte de också har tagit emot bokningar "för tidigt"... *gulp*

• Ninni75

Har ni börjat tänka på underhållning än? Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, visst är liveband kanske högst på önskelistan, men det kostar ju därefter.......

• Sofia08

Vi kommer ha DJ. Ska prata med en kompis som gifte sig förra året. Deras DJ var kanon, så jag tänkte försöka kontakta honom jag med.

Svar på tråden Juni 2008