• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Lilla Li

I ena armvecket har jag fått vad läkaren kallade för molusker. Små uppåtstickande förhårdnader, ser ut som en hudfärgad leverfläck fast den är verkligen av hud hela den. Blä-äckligt men tydligen helt ofarligt och han tyckte inte jag behövde ta bort dem. Så jag får väl för alltid ha två molusker i armvecket... :)

• Lilla Li

Förresten så har jag en leverfläck på kinden som det växer ett vasst hårstrå i. Där växer också en del fjun, men detta vassa måste jag plocka nån gång i månaden. Då brukar det ha hunnit bli 5 mm långt. Känner mig som en häxa... ;)

• miffolina

Kul med flera som hakar på!

• Lilla Li

Ja och naveln! Jag har sällan navelludd, men petar man med fingret i naveln luktar det apa. Tvålrester som samlas där sa nån till mig, så jag försöker att tvätta mig väldigt noga där. Jag sa det till min sambo nån gång när han undrade varför jag var så röd i naveln (hade torkat NOGA :D) och då sa han att "ja, jag har känt att det luktar lite illa där ibland". Gud jag höll på att sjunka genom jorde... ;)

• miffolina

Lilla Li! Haha!!! fyf*n!!!

• Linum

Min m2b har ett litet hål i kinden. Klämmer man där kommer det ut rn pormask som är sisådär 5 cm lång...

*blä*

• miffolina

Min man hade förut en liten kula på ryggen, visste inte vad det var, stor som en femtiöring och helt rund. Han gick med den i över ett år, tills den slutligen gav med sig: ur den kom talg i mängder! Det var som att klämma ut smör!!

• PennyJenny

Har oxå massor av svarta hår på hakan, vissa av dem riktigt långa om de får växa. Men nu försvinner de för alltid med laser!

• Mupu

Måste bara berätta om en kille...en målare som skulle måla om väggarna på jobbet...trodde först att han hade ett födelsemärke på kinden men när jag såg närmare så var det en pormask...utan att ljuga så var den säkert 5-6 mm i diameter. Tänk att klämma den!

• Fru Cinderella

Åhh vilken mysig tråd här måste jag genast vara med

Återkommer med en mindre trevlig historia inom kort!!!

Svar på tråden äckligaste på kroppen