• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Lilla Li

Jag har också bröstvårtshår. Rakar bort det jag. :D

• Anneleigh

*Skrattar så jag gråter*
    Detta slår alla rekord hysteriskt roligt och så himla äckligt

• Mupu

När jag blonderade håret rätt kraftigt på nittiotalet råkade jag "bränna" mig lite i hårbotten en gång...det blev som en tjock vit skorpa som jag började klösa loss efter några dagar och då rann det ur var...jisses vad äcklad jag blev. Tror att det var då jag bestämde mig för att blir brunett i stället!

• rosesarered

jag har bristningar på innerlåren och jag har inte ens varit gravid! tycker att det är rätt äckligt..
    har ett litet hål vid örat som måste "tömmas" med jämna mellanrum för det blir fullt med vit gegga, klämmer ut geggan alltså..
    Usch det låter mycket värre än det är, äckelvarning!

• 20070607

Ja nu kom jag på något mer äckligt. Jag har ett ärr på vänster överarm som är efter TBC, jag kan inte låta bli att riva och klia på det. Där sitter det alltid en skorpa som börjar blöda när jag kliar.

Men jag måste låta bli det nu, bara en månad kvar till bröllopet. Hur ska jag kunna dölja detta när jag har klänning?
    Alla kommer ju se....

• miffolina

kom på ännu en grej - skinkornas motsvarighet till navelludd - skinkludd! Finnes mellan skinkorna efter lång svettig dag i trånga kläder, hahaha! Luktar svettig apa!

• Petula08

Vilken härlig tråd!

Hår runt bröstvårtan. *check*
    Hår på hakan. *check*
    Hår ur leverfläck på kinden. *check*
    Illaluktande navel. *check*

Jag trodde bara det var jag som varje morgon står med pincetten och går igenom behårade kroppsdelar och som nitiskt tvättar naveln.

Kan också bidra med inflamerade hårsäckar när det har rakats på diverse...intima delar. Inte sexigt! Enda gångerna jag drar till med huvudvärk-inte-ikväll-älskling är när håret håller på att växa ut igen och hårsäckarna bildar små varfyllda "finnar" där håret döljer sig. *äckelrys*

• Skalaren

Kul tråd! Jag har ganska stora tonsiller som ser för taskiga ut, med gropar och elände. Med jämna mellanrum måste jag tömma dem på var, som luktar så illa att det inte går att beskriva. Det tycker jag är äckligt!

• förhoppningsis

kladdet i naveln å vid örhängen är tvål å shampoo rester
    har däremot ett långt visserligen ljust å tunt hårstrå som växer högt upp på bröstet så det syns inte förräns det har blivit jätte långt *pinsamt* eftersom jag inte vet exakt var det sitter så kan jag inte riktigt kolla hela tiden heller... men så siter man i solen en dag å kikar ner å ser det, flera cm långt *hua*

pormaskar har jag haft väldigt få, sambon däremot - petar man med lite kraft på hans näsa så är det en hel djungel med pormaskar som kommer. Brukar skoja om att den minskar minst en strl när den är nyklämd

• pasia - www.js070707.blogg.se

yuck, nu tappade jag aptiten (thank god)

Svar på tråden äckligaste på kroppen