• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Miss Cykel

Jag har inte läst hela tråden, men här kommer mitt bidrag till äckliga kroppssaker:

Om ni har fuskat med tandtråd en längre period (som jag!) och sen använder den mellan tänderna - testa då att lukta på den!! Det är så äckligt så man undrar vem som vill kyssa denna äckliga mun! ;)

• Lady o Lufsen

Det äckligaste jag har haft på min kropp är en fästing på blygdläppen...

• fröken inga

Jag får herpes på näsan ibland när jag är förskyld. Det gör hemskt ont, ser hemskt ut och är hemskt att bli av med. Tack och lov så är det bara där och på munnen jag har det...

• maria070630

det var fel att börja läsa här när man är mitt i maten ..;) återkommer

• Lady o Lufsen

Hahahahaha...fel tråd för kräsmagar...

• 070630 - Uppsalabrud

min navel luktar s¨hima illa mellanåt. jag tvättar den noga men ibland.. fy f-n
    nån som vet varför? samlas det massa smuts där eller vad e det?

• Lady o Lufsen

Se till att torka naveln ordentligt...det blir svamp annars! Pudra gärna också.

Det luktar surt och fränt om man låter den vara fuktig...

• 070630 - Uppsalabrud

pudra alltså.. okej ska testa det.
    kul tråd :)

• Lady o Lufsen

...ta barnpuder, eller i nödfall potatismjöl...

• Cornellia

jag har inte reagerat nämnvärt på någonting i den här tråden, tills Lady o Lufsen kom med sitt inlägg om fästingen.

Gud va hemskt !!!

Svar på tråden äckligaste på kroppen