• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Superpuman

uppsalabruden: jag tror jag skrattar ihjäl mig! Nu kom jag på en grej som jag hade förträngt: Jag s**t på mig en gång när både jag och min dåvarande sambo hade magsjuka. Kanske därför han gjorde slut??

• lottentotten

En kille berättade om när han hade varit i Iran och åkt skidor. Han hade blivit magsjuk men eftersom han var där för att fotografera så kunde han inte ligga kvar på rummet. Han s**t på sig två gånger en av dagarna, ena gången när han böjde sig ner för att dra åt snowboardbindningen. Det roliga i det hela är att han alltid åker i overall, gissa var lukten tar vägen!

• Superpuman

Nu gråter jag av skratt!!! Vad har man för humor egentligen..????

• eb10

Sister of the Night: Haha! SÅ bra skrivet!
    Jga minns en kompis som brukade berätta hur hon 1. klämde "knottror" på killens pung och 2. brukade klämma sina egna "knottror" på vårtgårdarna..
    Nån slags knottror är det ju där men ska man verkligen klämma dom? yuäck..

Själv går jag över min killes rygg med kännar-min då o då på jakt efter finnar men han har synd nog (?)sällan nåt där.

Äcklig navel, öronhål och skinkludd här mer :)

• Sister of the Night

eb10

Åh, man tackar :D

• B1LLy

Hahhaha!! jag berättade om den här tråden till min m2b igår å han hade en historia...
    på hans förra jobb så var det en kille som hade haft en stor böld på benet...visste inte vad det var.
    så en dag tog han hjälp av sin bror som oxå jobbade på samma ställe å tryckte till bölden-ut kom det en stor spindel!!!
    jag trodde jag skulle spy-frågade flera gnger om han skojade men det var visst sant...tänk va mycket äckligt som kan "bosätta" sig i ens kropp!...

• eb10

B1LLy: Nääää det där måste vara en skröna!!
    Iallafall så måste jag intala mig det.. fyyyy

• Kristina07

Är det ingen som jag som minns TBC vaccinationen i 8an. Då fick jag en stor böld på överarmen som sen sprack, och kändes som den aldrig skulle läka.

Idag har jag ett urfult ärr där.

(och dessutom sprack bölden en natt så jag fick var och blod över halva sängen, appropå hur äckligt som helst)

• B1LLy

min m2b tycker ju om å skoja väldigt mycket men jag e säker på att han var allvarlig för jag frågade några antal gnger om han drev med mig! =)

Svar på tråden äckligaste på kroppen