• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Tizzeltazz

dallas
    tog ut en näve och gav henne :)

hon hävdar att det är exem på låret hon kliar för hon såg en gång i början att jag tittade chockat på henne men...nej. hon kan omöjligen klia sig på låret för man ser klart och tydligt innanför de tighta byxorna att hon kliar sig mitt på i fram och i bland lite 'längre ned/in' så att säga.
    höll lite mer uppsikt på vart hennes händer varit efter det...

tyckte det var så himla pinsamt att ens fisa lite lite grann i början men nu blir det som det blir, man får ju ont i magen annars :) har dock lyckats avhålla mig från att fisa på m2b annat än typ om vi ligger nära när vi sover... ;)

• eb10

kom på en annan äcklig grej om mig själv: Blev stucken på armen av nåt mygg-liknande i Bulgarien. Det blev helt inflammerat och uppsvällt med en tjock sårskorpa. Jag skulle givetvis pilla bort sårskorpan och tryckte lite lätt med följd att det kom ut en massa var som var lika tjockt som marsansås. Samma färg oxå! Kan _inte_ äta prinsesstårta längre..

Läbb-masken heter Guinea mask föresten om nån vill googla lite o frossa i äckelpäckel :D

• J+E

Det äckligaste jag har varit med om var när jag hade skabb...Fy fan..Kliade över hela kroppen och inte bara det när man sedan varit hos läkaren och han fastställt sjukdomen fick man en salva som skulle smörjas över HELA kroppen..Vart skabben komifrån e fortafarande ett mysterium..Men äckligt var det iaf...

• ninjan

förra vintern hade jag massor med fotvårtor på ena stortån. Och jag menar MASSOR! Det såg ut som en enda stor äcklig valk! Tog evigheter att få bort dom. Åkte till läkaren och frös bort dem. Man kände sej ganska äcklig, måste jag säga!

• förhoppningsis

Finns en annan otrevlig mask, den bor i fettagret mellan skallbenet och huden, när den ätit upp allt fett som finns där så tuggar den sig ut, tydligen oftast i pannan... en kompis berättade att när de hade morgonuppställning (FN tjänst) kom det ut nått från killen bredvids panna, det var en sån.
    *urk*

• mission impossible?

Ju längre man läst denna härligt äckliga tråd desto äckligare mår man.. men jag sitter ändå som besatt! Tur att det inte fanns en sida till, för då hade jag legat med huvudet i toan och hulkat..

Så till mitt bidrag:
    Min sambos kompis hade "bortamatch" en kväll och gick ner på tjejen.. När han tittade upp sa tjejen förvånat "mäh, har du ätit choklad?" Hmm.. det var inte choklad, hon hade fått mens mitt i akten..
    Urk urk urk! Får rysningar..

Nåt annat äckligt är när man prärievargar. De kan hända om man fiser när man är skitnödig. Då åker lite bajs ut och sen in igen! HAHAHA!! Jag och sambon skrattar gott åt det ibland.. Behöver vi parterapi?

• AggaP

Jag kom pa en annan lite acklig sak, min kompis berattade for mig, en gang nar hon hade maginfluensan bestamde hon sig for att aka hem ifran jobbet for hon madde sa himla illa. Hon tog bilen och korde, nar hon nastan var hemma sa var det en poliskontroll (vanlig trafikkontroll for att se sa att allt pa din bil ar ok) Polisen vinkade in henne. Hon tankte ahhh nej jag vill bara hem, jag mar sa illa, men hon svangde in och polisen stod och vantade pa henne, hon oppnade dorren och kunde inte hjalpa det, hon kraktes rakt pa polisen!!

Han sa Jaha, det ar nog bast att du fortsatter hem.

Tack sa hon och akte, skamdes som bara den...

Haha, skrattade gott at historien om gubben.

• ohmygoodness

Lilla li: Ja, det är säkert inte alls hälsosamt (att dammsuga sig i örat) :) Nu kom jag plötsligt på varför min kompis är som hon är *fniss* Nejdå. Min kompis är fullt normal så det är säkert inte farligt :)

• be happy

Ja inte luktar kvinnokroppen mumma alltid, lite skönt att tänka på att supersnygga tjejer också luktar illa i navlen! :D

Ett litet äckelbidrag:
    När jag rakade benen en gång för massa år sen fick jag plötsligt syn på något som såg ut som potatisskal från färskpotatis i duschen... sen började det forsa blod ur min ankel... potatisskalen var min solbränna! Dessutom var jag i en dusch på en camping utan något att stoppa flödet med! Fy ont det gjorde!! Har ett stort ärr där ännu!

Svar på tråden äckligaste på kroppen