• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Lilla Li

Äsch det blev fel.

Tänkte berätta om när jag rakade benen för första gången. Drog hyveln bredvid knävecket och det sved till. Jag tänkte då (smarta jag!) att det kan ju inte ha försvunnit några hårstrån när det svider så. Så jag drog med hyveln på samma ställe igen... När jag sedan sköljde av hyveln så åkte en 5 cm lång hudsträng ut mellan rakbladen... *ryser*

Och apropå vårtor så hade jag i mellanstadiet massor av småvårtor på fingrarna, längst ut på fingertopparna. Räknade någon gång och om jag inte kommer ihåg fel så hade jag uppemot 30 stycken totalt. Jätteäckligt! Har fortfarande svårt för att visa folk mina händer, trots att vårtorna varit borta i 10 år...

Och så en liten kul grej min kompis gör. Om hennes blåsa är riktigt full så brukar hon göra kisslåtar på toaletten. Trycker med omväxlande högt och lågt tryck och håller igen ibland. Blir som "toner". :D

• mollanmus

hi, hi, hi...det har varit trögt att gå ner de sista kilorna inför bröllopet men den här tråden gör ju susen, bara att gå in och läsa här varje gång man är sugen på ngt gott att äta

• Fridaooo

Jag har också extra bröst!!! i armhålorna, men jag har nog bröstvårta där med, fast minimala, precis när jag fått barn kom det mjölk i dem med, men nu har det lagt sig som tur är. Mamma har samma sak. Fast stora som apelsiner blev de inte.

• Lysmask

Det där med att det luktar ur naveln har jag inte reflekterat över nån gång förens jag läst det nu.... Nej, min luktar inte illa. Gillar inte att pilla i naveln för det blir en sån otäck känsla

• lilla söta fröken fräken

min navel luktar igenting och jag har inte ludd där heller. Däremot känns det en aning jobbigt att pilla där vilket jag gjort sen jag började läsa den här tråden och läst alla 15 sidorna..men det luktar inget!

Däremot har jag svett mellan brösten som luktar mumma och f*ttan luktar oxå mumma efter en dag i tajta jeans. Hua

• Azra

Trodde bara att det var mina tuttar som luktade illa efter en lång dag.. Skönt att höra att det finns fler..

Förresten så är ni härligt galna alla äckelfior!

• ohmygoodness

> lilla söta fröken fräken. DET är inte ensam om i varje fall. Ammoniakf*tta brukar min blivande kalla det för :) men han säger inte f*tta utan nåt annat för vi tycker att f*tta låter så fult... :) :)

• V I L M A

Å vilken härlig tråd! Jag älskar äckelhistorier. Jobbar inom vården så där har man fått sin dos. Jag ser saker man inte trodde existerade. Vågar inte ens berätta här...

Ok, mitt bidrag. En kväll hade jag lite (minst sagt) gasig mage. Mannen och jag låg i sängen och läste och jag kunde inte hålla in min riktigt sura äggmökar. Till slut hoppade mannen upp ur sängen och hämtade en vinkork och hotade med att korka igen mig. Jag skrattade så jag grät...

• fru_skrutt

hahaha ni är underbara :) Tur att vi har sådana förstående kärleksfulla män som acceperar oss som vi är.. eller nåt *fniss*
    Själv är jag välsignad med en grund platt navel - så jag får väl gå o terra min kille hehe

Svar på tråden äckligaste på kroppen