• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • rosesarered

missionimpossible?

och det berättade din sambos kompis för honom? jag skulle bli galen om min sambo skulle berätta nåt så intimt för sina kompisar..blir nästan rädd för vilka historier han kan ha dragit

har jobbat inom äldrevården och sett/luktat en massa äckelsaker...
    underliv som luktar hmm rätt äckligt och det värsta, sår som verkligen STINKER och ser geggiga och äckliga ut...

• Dallas

rosesarered

Ja i vården får man tyvärr ofrivilligt lukta på det mesta, klykor till personalens näsor hade varit bra

• Sister of the Night

Här är en till som inte har problem med mystiska doftupplevelser från naveln. Är jag månntro onormal? :D

Men tråden har fått mig att fundera på om det finns hur stora variationer i naveldjup som helst? Jag har hittills vandrat genom livet med en ca *trycker in ett finger och mäter* 1 cm djup navel. Har i min naiva enfald trott att "alla" har ungefär samma mått där! :D :D :D

Inte tycker jag att det är direkt läskigt att pilla i naveln heller.

• Meddelande borttaget
  • gargamel

Hahaha va jag älskar den här äckeltråden!! Min mamma berättade att hon en natt släppte en brakare, varpå hennes sambo vaknade, och gick upp och kräktes!
    Själv e jag så att jag skulle aldrig släppa mig inför min sambo. Mina kompisar tycker jag e knasig, för dom menar på att man måste ju ibland? Men nej, d måste man ju inte? Man kan va diskret, och man kan hålla sig, eller om man nu måste, gå iväg på typ toa. Skulle inte uppskatta om min kille släppte sig inför mig heller. Mitt ex gjorde det, och d va så jävla osexigt! Fy.

• Sussa - juni 07

Jag har gjort naveltestet nu också! Stoppade in fingret och rörde runt lite där inne. Lite vitt ludd kom ut men ingen doft...antar att man får skatta sig lycklig!

Synd att man inte kunde vara perfekt på hela kroppen... Hade gärna varit doftfri!

• miffolina

jaaa, det är bara att konstatera - det är ett under att vi blev gifta, hahaha! Varför, VARFÖR är människokroppen så äcklig?! :o :?

• 070630 - Uppsalabrud

okej
    det här är skit äckligt
    min sambos bror var i NY med sin dåvarnde flickvän. dem bodde på ett risigt hostel. dem var ute och festade och tjejen blev lite för full så när dem kom hem kräktes hon i en hink. sen vaknade dem av ett dunkande ljud. då hade en råtta tagit sig in i hinken och ätit upp spyorna. den var nu hur fet som helst coh såg ut som den skulle spricka. dem slängde ut både råtta och hink genom fönstret. det är bland det vidrigaste jag har hört...

• Sister of the Night

Uuuuuuhhh.... det var onekligen ruggigt äckligt, men ändå.... fönstret - stackars råtta :(

• 070630 - Uppsalabrud

nä det var ingen fara för råttan. det var på nedre botten. om dne inte avled av allt den ätit så lever den säkert ännu :)

Svar på tråden äckligaste på kroppen