• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • förhoppningsis

Nagellack - på vårta min enda tanke är "but why"

• Vidalila

japp, det är helt sant!

och sen kom den tillbaka, och då gjorde jag det igen och då försvann den.

Naggellack var allmänt känt som en huskur väl? hos oss var det det i all fall :O

• Vidalila

jag älskar skorpor. Min sambo tycker det är skitäckligt att jag river tills det blöder på myggbett och sen bara går och ruvar på skorpan tills den är mogen! helt sjukt!

• Bettina.

Vidalila:

Nåt liknande gjorde en kompis till mig också, hon tog en nagelsax och körde rätt in i vårtan, vred om och drog ut. Det bara sprutade blod...
    Hon kunde knappt gå på flera veckor, utom när hennes mamma var i närheten för hon var rädd att mamman skulle bli arg om hon fått reda på hennes gör-det-själv-operation. Då bet hon ihop och gick normalt trots att hon nästan fick hoppa på ett ben annars.
    Inte hjälpte det mot fårtan heller.

Själv vågade jag inte gå barfota i gräset när jag var liten och hade en fotvårta, var övertygad om att det skulle komma en vårtbitare och knippsa av halva foten för mig...

• annaOnicholas

vidalila:
    Jag har själv gjort previs likadant, pincett, nål och sax. å sen på med vårtmedel. Slutade typ aldrig att blöda, Vårtmedlet torkade inte så fort eftersom det kom så mycket blod ! Jag har också opererat mig själ inför en piercing i tungan. Jag tyckte att dendär strängen som sitter under tungan var så lång ( att piercingen skulle komma så långt ut på spetsen) så jag klippte ett fint litet hack i den. Det blödde också friskt, men gjorde dock inte ont

• HalmstadNilla

AnnaOniclas - du är galen! Jag bara ryser... Finns ju ingenstans det gör ondare än under tungan... Ajajaj.. Nu kommer jag verkligen inte kunna sova inatt... Värre än alla bläckfiskar och spindelägg tillsammans.. Uha.. Aj! SLuta plåga er själva!

• sera

men fyyyyfaaaaan de där om spiralen!!! JA vill inte ha min kvar...*ryser* sitter där på toaletten å känner sig som ett sjöodjur me gröna tentakler hängande melan benen....å gud ja kräks

• Sister of the Night

sera

Annars kan man ju alltid köra en modernare variant av den klassiska jojon med tentaklerna; fast i toastolen? :D

• V I L M A

Jag har läst om så kallade menskoppar. Det är en slags silikonkopp som man stoppar upp i slidan så att blodet samlar sig i den. Jättepraktiskt tycker de som använder den. Men det vänder sig i magen på mig när jag tänker på en menskopp...

Svar på tråden äckligaste på kroppen