Innan jag läste denna tråd hade jag tänkt ta en macka, men det behövs inte nu.
Jag är ändå Extremt tåligt gällande operationer bända upp grejer vid operationsbordet obduktionsprogram på discovery (varför sänder de sånt överhuvudtaget) men nu kliar det överallt, spindlar i öronen har jag faktiskt hört från flera håll, ingen myt.
Hmm, har jag ngt på lager, jo tappade en tung bock på idrotten i skolan (ni vet en sån med skinn uppepå som man nätt ska svinga sig upp på, yeah right) rätt på stortån, BRAAK, stortån blev liksom platt och jag blev yr. Men men tänkte jag det går över, min "underbara" lärare sa åt mig o hoppa vidare (bara älskar henne) INTE.
Efter ngn dag började den vara och nageln började lossna, jag ville riva loss skiten så man blev av med lukten varet den gula nageln etc, men NEJ, den satt ju liksom fast i nagelbandet även om resten var löst... Shit också hur länge ska man vänta på den.. drygt en vecka kan jag meddela, ser inte trevligt ut på sommaren. Men sen kom min *underbara* syster till undsättning och råkade drämma in en fotpall i tån så då var det liksom klart, bara o riva loss.
Ja usch inte mysigt o tid tog det innan det såg normalt ut men idag syns inga spår ;) Har bara lite problem med lösa naglar som ska trilla av.. men det går säkert över ju oftare man ser det, ngn form av kognitiv terapi? vad vet jag.