• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • ohmygoodness

Lysmak - tror att det är typ bara var eller kanske något mellanting mellan snor och vax? Öron, näsa, hals hör ju på nåt sätt ihop. Har faktiskt ingen aning vad det egenliten är, men sjuttons äckligt ändå! :/

• LaNovia

V I L M A,

Jag gick och köpte klorhexidinsprit idag,jag tvättade noga och har precis gjort en omläggning,så jag får se hur det ser ut imorgon. Den är inte lika svullen som på morgonen, och jag har inte alls ont.

Men om man får antibiotika är det spruta då? :O Jag undviker allt som har med sprutor att göra :D Men blir det värre har jag väl inget val..*suck*

• V I L M A

LaNovia, låter som om tån redan håller på och självläker! Antibiotika ges i princip alltid i tablettform. Oroa dig inte för några sprutor, det tror jag knappast att någon doktor ordinerar mot en liten infektion.

• Sister of the Night

Jodie

Varsågod!
    Det är lätt att missa den detaljen (jag gjorde det själv i många år; hade rätt jobbig tåjuice förr, lustigt nog försvann problemen sen jag fick veta det där med gradantalet och började vara petig med det när jag tvättade). :)

• Mauline

Här kommer ett litet bidrag som nog kvalificeras till alla äckligheter.

För c.a 1,5 år sedan så blev jag attackerad av en hund, som bet mig i kinden. Då blev det naturligtvis ett stort sår. Som ett hål, nästan igenom till kinden. Efter besök på akuten där det tejpades (vägrade att få mig sydd) och plåstrades, tejpen var i flera olika håll, ungefär som en stjärna (*)) så fick jag åka hem. En vecka efter det var det dags att ta bort tejpen.
    Då drog jag bort en bit, och ut kommer det hur mycket var som helst och det luktade verkligen skunk om det.
    Ju mer jag tryckte, desto mer var forsade ut.
    Så åkte all tejp bort och såret in i kinden var som en grop och jag kunde inte fatta hur mycket var det kunde få plats där. Jag petade och pillrade i såret med tops för att det inte skulle komma mer var, men då störde jag ärrbildningen tydligen, Så nu är man fint ärrbulad också :)

• Smultronsommar

Fy vilken äcklig tråd! Tappar matlusten totalt!

• jagärsåkär

Min mage är rätt äcklig ärligt talat... Den har säkert 5kg fladdrande fett på sig o ibland tror folk att jag är gravig

När jag sitter ner blir det flera vita korvar av det hela... ussch. När vi har sex hänger den som jag vet inte vad... FAN! Så såg den inte ut när jag träffade m2b. Jag har verkligen slappat till, men han säger att han tycker den är "gullig" och leker med den ibland. Men den ska bort, så är det bara.

Annat äckligt: slemm i halsen jag har nu för att jag är förkyld. Ooohhh...

Mer: mina håriga tår.

Annars är jag en jättesnygg brud! Jag lovar hahahhahahahhahaahhaha.... (ironsik!)

• förhoppningsis

Jodie, det kan inte vara så att du har smink eller nått som sen har kommit på mobilen när du har pratat, det härsknar och nästa gång du pratar i telefon så gnuggas det tillbaka på kinden igen. så testa att tvätta av mpbilen med lite alkogel eller nått

• Mauline

Haha, pillrar alltid på sårskorpor, Det där med fästingar på de heligaste delarna tyckte jag lät mer läskigt.

• joda

men var försiktig med alkogel och mobiler..fick in bakom så displayen blev lite "disig" :)

det är inte svinkoppor?

Svar på tråden äckligaste på kroppen