• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Sister of the Night

Puh!! *lättad*

Jag blev riktigt orolig ver vad jag ställt till med där ett tag.... :o :)

• miffolina

ja, det var nära ögat *omtöcknad* :D:p

Ska aldrig skiva om vidrigheter i denna tråd (not):)8)

• missZapon

En kvissla på benet är väl inte så farligt Har själv precis blivit av med en som satt på läppen, men inte vanliga läppen utan blygläppen!!! F-N vad ont det gjorde att klämma den, (för klämma måste man jag göra).

• succubusan

Jag har ett sånt där härligt svart grovt hårstrå som växer ut på hakan..

Inget ovanligt jag vet..

Frågade min mor ang det.. hon sa att -jag har också sånt men inte när jag var så ung som dig!! (jag är 28)

gaah.. jag kommer vara helst skäggig när jag är 40..*asg*

• succubusan

28 år ska det vara..:)

• Vidalila

när jag var liten var jag förmodligen helt störd. Jag klippte bort min fotvårta, sen väntade jag tills det blivit en skorpa och började gröpa ur den med en nagelsax,blodet sprutade men SEN penslade jag den med medel och sist nagellack. Har fortfarande ett ärr efter det.

• missZapon

Vidalila -men vad säger du? Låter ju helt sjukt? Aj säger jag! Var tvungen att läsa flera gånger om jag erkligen läste rätt, gjorde du detta frivilligt Barn får för sig de mest konstiga saker, förstår att du har ett ärr kvar

Svar på tråden äckligaste på kroppen