• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Lilla Li

Jo att ostbågar luktar rumpa är jag medveten om. Har jobbat som förskolevikarie och kan säga att de inte direkt luktar rumpa, utan snarare smutsigt underliv på små tjejer. Lät konstigt att jag vet hur det luktar, men har ju bytt blöja på ett antal barn... Men de flesta jag känner är mycket medvetna om att ostbågar luktar illa. Det som luktar värst är nästan fingrarna efter man ätit. Detta är ett hett samtalsämne hos oss. :D

AggaP: Jag tycker också att popcorn luktar fis! Har sagt det till typ alla jag känner och folk tycker jag är galen. Skönt att någon annan också känt det! :) Fast det kanske är våra fisar det är fel på, inte näsorna...? ;)

ohmygoodness: Ojdå... Undrar hur nyttigt det är att dammsuga sig själv i örat. Får konstiga bilder av hur hjärnan slinker med... :D

• Anmaria

Jag har fått ett extra bröst (utan vårta)i ena armhålan båda gånger jag väntat barn. Andra graviditeten blev knölen så stor att jag sökte hjälp för den. Fick till svar att det var ett extra bröst som fyllts med mjölk. När andra barnet sedan var nyfött så svällde den upp och blev stor som en apelsin! Gjorde skitont! Man visste inte riktigt var man skulle ha armen. Efter några dagar var den dock borta...

• Lilla Li

Anmaria: OJ! Vad konstigt! Det har jag aldrig hört talas om... Varför blir det så? Skulle det funka som ett vanligt bröst eller är det helt odugligt eftersom det inte finns någon bröstvårta?

• miffolina

Haha!
    nya utvikningsbrufen på Slitz: Full med bristningar, navellud, inflammerad bikinilinje, skägg och extra bröst, som hon dessutom har hår på, hahaha :D

• Anmaria

Lilla Li:

Läkaren sa att det var ett arv från mer primitiva hondäggdjur med flera bröst (ja som t ex tikar och suggor har). Hade det haft en vårta hade det nog funkat att amma på, det var ju fullt med mjölk i det. Men i och med att det inte blev ammat så sinade mjölken i det tillslut.

miffolina: haha! Det bore något va!?

• Nickolina

Jag har en äckelfacination över sånt här och läser illamåendes alla inlägg och kan inte sluta...Måste deltaga...när jag jobbade i hemtjänsten kunde jag inte låta bli att klämma en böld på en herres rygg men var inte beredd att få värsta strålen som bara splaschade ut....i mitt öga tyvärr......(han skrattade så han kreverade och sa att jag fick skylla mig själv och när jag sen satt på huskulle dra ner hans kallingar för att hjälpa honom på toa så sa han att där var det tryggt att sitta...framför hans könsorgan alltså) för där hade det åtminstone inte sprutat på åratal) Då kreverade jag kan jag säga...Jag skrattade så mycket att jag fick ta en ipren efteråt.

• Sussa - juni 07

Nickolina:

Hahaha...*asgarvar*. Vilken käck gubbe!

Jag älskar att klämma på allt som kan innehålla var! Min sambo är likadan! Vi brukar sitta och pilla på varandra. Ser nog ut som små apor...

Det äckligaste jag har varit med om var när jag var på Kos för en massa år sedan. Jag rakade armhålan med hyvel, kanske två tre gånger på några dagar. Dumt, jag vet. Näst sista dagen såg jag ett runt öppet köttsår typ i armhålan och det rinner vätska ut det. Sista dagen hade jag nog tio sådana utslag i armhålan och det rinner ur allihopa. Dessuom hade de börjat sprida sig uppåt halsen. PANIK! Trodde jag hade fått böldpest eller nåt! När jag kom hem till Sverige åkte jag direkt till akuten. De hade inte fattat när jag förklarade på telefonen, de trodde att jag överdrev. När jag väl satt i undersökningsrummet kommer det in tio personer som skulle titta på mig av ren nyfikenhet. Pinsamt värre!

Det var en körtelinfektion som uppstått pga av en inflammerad hårsäck. Värmen gjorde att det blev ännu värre. Efter penicillin var jag återställd på två dagar...uhhhha vad hemskt det var..
    Rakar mig INTE med rakhyvel utomlands längre. Lärde mig min läxa!

• Tizzeltazz

Dallas och Lainan
    känner en tjej som alltid går och kliar sig där... hon kan stå med handen i byxorna och se drömmande ut medans hon kliar rasp rasp i fram med fingrarna riktigt böjda... en gång frågade hon om hon fick ta chips ur min påse precis när hon kliat klart och kom fram till mig...

appropå maskar i kroppen i afrika:
    när jag var i Senegal pratade jag med en dam på stranden som hade ett "fint" hål i låret... hon hade badat och på ngt vis hade en mask tagit sig in och sen hade de jättesvårt för att få ut den och det kliade som satan tydligen eftersom masken höll på att äta ut ett bo i låret på henne... de kunde se den röra sig under huden och så men till slut lyckades de locka ut den!
    Mina senegalesiska kompisar gratulerade henne därmot!
    tydligen var det tur att få en sån mask för den tar sig in i kroppen och äter bort "dåligheter" som annars skulle gjort dig sjuk...
    damen svarade lätt hysteriskt "tur? tur?! tur är att inte ha en mask i låret!"
    jag badade inte.

• Dallas

Nickolina
    Häftig gubbe!

Tizzeltazz
    Bjöd du ???

Urrrrrrkkkkk

• Snuffen

När jag gick i högstadeiet, kallade alla en tjej för muffen för hon gick alltid med handen innanför bralan och klia sig... kanske en könssjukdom?

Min sambo har några svarta hårstrån på ryggen som jag älskar att plocka bort med pincett, han blir irriterad varje gång jag vill göra det, men I love it!

Jag hade många pormaskar i öronen när jag var mindre, min mamma skulle alltid trycka ut dem med hjälp av två hårspännen gjorde ju så ont så jag höll på och dö, men ibland när jag vägrade blev det stora finnar istället som satte sig i hörselgången och det var ju värre!

Jag hade under ena armen lite lös hud som såg ut som en korv, drog lite i det, och slet loss det med pincett, blev ett litet hål och blod forsade ut.. inte så bra kanske. har sett att jag har ngt likanden på innanlåret men den låter jag vara.

Fisit på min sambo, det har jag med gjort. Jag låg och sov i soffan hade mina ben över hans ben (han satt upp) lägger av vrsta brakaren medan jag sover, vaknar genast av att min sambo asgarvar, och jag fattar vad jag gjort så jag sa? Fes jag?
    han kunde knapt svara för han tyckte det var sååååå himla roligt. Ibland på fester så kan han dra upp det. haha

Svar på tråden äckligaste på kroppen