• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • eb10

Annan överäcklig sak som är sann: I Afrika smittas många människor av en läbbig mask i sjöar. När den har kommit in i kroppen blir den hur lång som helst och man måste skära eller hitta ett utgångshål och där fäster man mask-änden på typ en pinne och börjar VEVA ut den, lite för varje dag. Det är så läbbigt så jag dör nästan av att tänka på det..

• Brud 2008

eb10: våra föreläsare gillar verkligen att berätta sånt, bla om en sorts mask som sätter sig i lymfkärlen och täpper till så att kroppsdelar svullnar upp och blir gigantiska... Vi fick se en bild på en man vars pung hade svullnat upp så mycket att hans penis hade försvunnit in i den... bläää!

• Ab fab

spindelhistorien är väl en sådan modern skröna som finns i Bengt af Klintbergs bok om moderna sägner

• Lilla Li

Apropå det B1LLy berättade om spindeln: Det hade kliat i pappas öra en del på sistone och han försökte klia tillbaka med en tops. Funkade inte. Det gick ett par veckor och sen plötsligt en dag så bara vällde de ut massor av små spindlar! En spindel hade alltså lagt ägg i hans öra!!!

Sen jag hörde det är jag MYCKET noga med att rengöra mina öron!

• spännande!!

har i jobbet tittat en äldre dam i örat, hon hade plötsligt fått tinnitus och väldiga smärtor i hela huvudet. Där inne låg en tvestjärt, den kämpade för livet då den fastnat i öronvax...

öron på folk kan vara SNUSKIGA och vansinnes äcklinga!

• Lilla Li

spännande!!: Åååhh tvestjärtar är det VÄRSTA som finns!

• Lainan

Fy f*n vailken äcklig tråd! Men jag kan bara inte låta bli att småfnissa!

Vad sjuk man är egentligen.

Känner inte igen mig med navelluddet, jag lyckas aldrig på det och inte heller att den luktar illa. Däremot har jag ett par fötter som luktar VIDRIGT efter bara en kort stund. Varnade min sambo om att han måste låtsas som ingenting på lördag om vi blir tvungna att göra "skoleken". Risken finns att lokalen måste evakueras! :D

Mina pruttar skall vi inte ens tala om!!!!

Det här med att tycka om att klämma finnar på sambons rygg är nog vanligare än man tror, det gör nog alla mina tjejkompisar. Själv får jag bara göra det när killen min är på riktigt gott humör.

Haha, vad jag känner mig störd som sitter och skriver sånt här...

• Lilla Li

Ja man får ganska roliga bilder i huvudet av vilka slags personer som vistas här egentligen... :D Svårt att föreställa sig att ni alla INTE är äckliga jämt! :D:D:D

• E2007

underbar tråd!
    Passar bra bland allt som ska vara perfekt
    hår, hy, smink mm mm

Svar på tråden äckligaste på kroppen