• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • mammaK

Vi har faktiskt satsat på en riktig budgetlokal, vi ska vara i Stenkyrka Folketshus, kostar 1000 kronor för hela helgen. Då finns allt vi behöver, värmeskåp, porslin osv. Så det är bra.

• Serenity

ååh,va najs..vi funderar på sjöviksgården på ljugarn. Blev helt frälst över stället! kostar 1000kr per natt man hyr då.

Hur är det me din mor?

hur blir det med dekorationer? har du köpt din klänning och så? jag väntar på min nya klänningen eftersom min första blev fulast av de fulaste

• mammaK

Min sambos äldsta vän gifte sig vid sjäviksgården. Jag har sett bilderna och videon, det är hur fint som helst.

Med mor min är det ok. Hon fick bilderna idag och skulle ta hem och kolla dom.

Vi kommer låta andra dekorera lokalen, med lite regler så klart.
    Min klänning håller min mamma på och syr för fullt. Den blir nog bra. Iaf finare än den du nästan fick... Hu, berättade för min kompis om den idag.

• Serenity

hahaha,ja jag tror nog den blir myycket finare än min ska bli kul att se min känning live dock,får se om den är så hemsk IRL,det tror jag den är

Nä måste sova nu...sov gott mamma K,hoppas lokalen ser ut som en dröm när den är klar

• mammaK

Är det någon som har en bartender (behöver inte vara en riktig) som kan ställa upp på vårat bröllop??
    Vår har backat

• Gotland-08

mammaK: När gifter ni er?

• Gotland-08

Ok, då är inte jag där. Hade gärna ställt upp annars. Hoppas ni hittar någon!

• mammaK

Det hoppas jag med.
    Tack ändå, det var snällt.

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland