någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jo hon klarade sig ganska bra, fick en kota ihoptryckt och blev väldigt rädd.
Men nu är det full fart på henne som vanligt=) Så jag ska hälsa och ge henne bilderna.
Ang klänningen, undrar om det var en färgblind som gjort den...Förlåt men den är verkligen inte vad den borde vara. Dom går väl med på att du skickar tillbaka den??
Dom hann aldrig skicka den,det var ödet. Han hade skickat iväg den nån sekund innan han såg mitt mail där jag skrev att jag var sååå missnöjd då sprang han (vet inte varför jag får för mig att det är en man jag pratar med,skriver han hela tiden) och hämtade paketet igen och vi håller på att prata om hur vi ska göra. Jag vill ha en annan klänning men den är dyrare så han vill att jag ska lägga ut mer pengar men då får jag båda klänningarna. Försöker förklara för honom att jag vill INTE ha den rosa,inte ens om dom fixar till den...tyckte inte om hur den såg ut helt enkelt,färgen var ju skit! han säger att färgen är så pga av kameran,hahaha yeah right!
mrsdD
Oh...my...god!
Vad tänkte de med, hur kunde någonsin tro att du skulle bli nöjd med denna?? En del Disney prinsessa och en det åttiotals kitsh.. Jag är verkligen ledsen för din del. Hoppas att det löser sig och att du inte behöver betala nått för den.
Jag får hålla er informerade det går säkert bra
hej tjejer,hittade en jättegullig tjej som gör jättefina tårtor för 30kr/bit...vet inte vad gotlänkska konditorier brukar ha för priser på sina bröllopstårtor men jag tycker det är ett väldigt bra pris. Hon kan hittas på familjeliv.se här har ni hennes sida,kan hända att man måste vara medlem för att se den dock
www.familjeliv.se/hem/maraschino/galleri.php%E5rtor
Det är nog lite olika, jag har sett tårtor för från 15 kr biten till 50 kronor biten.
Vi har nog bestämt oss nu vilken tårta det blir, vi ska nog ha choklad-päron, jättegod, kostar ca 20 kronor biten.
åååååh...låter gott gott! 20 kr bit är ju nästan ingenting juu! hur bra som helst
vart gifter du dig mamma K??
Jag ska gifta mig i Elinghems ödekyrka.
Vi har pratat tårta förut=) Ja den är jättegod. Det är ingen "bröllopstårta" men vi vill ändå garnera den själv så vi kommer att beställa den utan garnering.
Ev kommer vi ta en annan sort med fall någon inte kan äta choklad eller så.
vilken bra ide att garnera själv! då får den ju er touch liksom,hihi vart ska festen vara? är på jakt efter en ny lokal,har FORTFARANDE inte fått prisförslag från björkhaga,är inne på den andra veckan nu *suck* sämst service