• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

Nu har du mail gutan

ja visst var björkhaga lite litet,det kände jag med. Får plats 60 pers bara,sen så är ju maten vanlig a la carte. Man kunde dock komma med egna förslag till menyn om man hade några sa hon. just nu ser det väldigt mörkt ut för oss,har blivit sjukskriven och sen så har klänningen jag beställde från kina blivit helt fel så det kanske blir bröllop i 2009 istället.

• Serenity

sjöviksgården är helt undebar,jag håller helt klart med! så fint..utifrån är den inge vidare dock men utanför är den perfekt. Tänkte tjäna ihop lite mer pengar och kanske satsa på sjöviksgården trots allt...bjuda på spriten,ha catering från resturang smakriket och låta gästerna övernatta i frejs stugor. hoppas han bygger lite nyare stugor dock..dom som finns är ju lite små gamla.

• Gutan

mrsdD
    Har du kollat upp stugbyn i Ljugarn? den ligger lite norrut längs stranden fast inte så långt bort som till Vitvär. Vet du vart jag menar?

Vad hände med klänningen? Vem använde du?

mrsdD & Chrissa
    Tack för att ni skickar foton!

• Serenity

Gutan,jag har kollat varenda stuga på ljugarn. Tycker stugorna är lite gammelmodiga,inte min stil alls. Gillar mer stugorna som finns på björkhaga.

ja..angående klänningen *suck* beställde den från kina,fick ett kort per mail i veckan och klänningen är så ful så jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. ja du kan ju se efter själv

www.familjeliv.se/hem/fernandita/galleri.php%21

kommer du inte in på engång till bilderna så gå in på our wedding,du kan ej missa den...då är du blind

• mammaK

mrsdD
    Hu vad hemskt. Det är ju inte ens likt. Tilloch med min m2b som är halvblind och inte kan skilja en svan från en kkråka, tyckte att det var hemskt.

Hoppas att det gå bra att jag hoppar in i tråden så här..

• Serenity

Ja men visst hoppa in du bara ja visst är den HEMSK! har fått alla möjliga kommentarer för den :-P aldrig i livet att jag kommer gifta mig i ngt sånt!

såååå...när,var,hur????

• Serenity

mammaK:
    det är ju din mamma som jag ska ringa och fråga angående tårtorna kul att du hoppade in,undrade var du tagit vägen. Fick du min mail med de olika dekorationerna som jag ville att du skulle visa din mor?? hoppas att hon inte blev skrämd nu

• mammaK

MrsdD
    Ja precis det är jag=)
    Jo min mamma har inte hunnit titta klokt på bilderna, för hon körde av vägen förra veckan så hon har inte mått så bra, men hon påminde mig ikväll om att ta med bilderna när vi ses i helgen. Så då ska hon titta ordentligt.

• Serenity

Nej men stackarn!!! det är absolut inge bråttom med tårtorna så det behövs inte stressas Hälsa så mycket från mig och hoppas att allt är bra,läskigt ändå att köra av vägen.

• Gotland-08

mrsdD: Jag är ledsen att skriva det här och jag hoppas du förstår att det är med värme, men du bjöd mig och min m2b på dagens skratt... Lider med dig! Tror aldrig jag har sett något så hemskt, hur har de tänkt.

Hoppas det löser sig, ska sända dig positiva tankar. Sångtexten "Dunka mig gul och blå" har fått en ny innebörd

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland