• Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.

Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra

• Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland
  • Serenity

innan så mailade jag till suderbuss och dom tar mellan 2000 till 4000kr beroende på vad man vill ha. Jag vill att bussen hämtar upp mina gäster och kör dom till sjöviksgården,sen så nämnde dom att dom kunde ha en mindre buss mellen 01-03 som kunde köra gästerna till stugorna. jag tycker det lät bra...vad tycker ni?? jag har absolut inge koll på det här med bussar.
    Chrissa: jag beklagar verkligen,glömde skriva det förut

• Serenity

Chrissa: vart bokar jag sjöviksgården btw?? Lena sa ngt om mailadress på hemsidan men jag hittar inte hemsidan

• PennyJenny

Kan ingenting om priser på bussar, men jag tycker ju att det låter rimligt. Ja, 4000 för första körningen och sedan andra omgången där på natten.

• chrissa

mrsdD

Du kan boka Sjöviksgården genom mig om du vill....jag är med i styrelsen...!

Jag måste få återkomma men grillarens nummer! Det är min syrra som har fixat det!!

• chrissa

Ja han heter Åke....skulle sitta nära mig på bröllopet om 16 dagar....! Men jag ska åka till hans grav efter vigseln och lägga min brudbukett vid honom!

• Serenity

åååh,chrissa..jag beklagar sorgen. Inte kul så här tätt inpå bröllopet. Vad fint att lägga brudbuketten på hans grav,jättefint!

• mammaK

Det är ingen som råkar ha en stuga eller ngt i Stenkyrka?

• Serenity

näää...alskog har vi

• mammaK

ok, vad synd. Vi har inte hittat vart vi ska bo på själva bröllopsnatten...
    Natten efter blir det hotell.

• mammaK

HJÄLP! Vår solist backade ur idg, två veckor innan. Det är ingen som har ngn bra på lager, som håller vår budget på 1000 kronor?

• lärkan

Vet några som hyr ut en stuga i Lickershamn. Jag kan maila dig om du vill.

• mammaK

lärkan tack så jättemycket, men det har faktiskt ordnat sig för oss, som tur är. Men stort tack ändå!

• mammaK

Tänker på dig idag Chrissa!!!! GRATTIS!

• Serenity

Chrissa: när kommer kort då?? för du har väl redan gift dig? grattis i så fall

• Gutan

Nu är jag tillbaka :)
    Hur har det gått för er?? Hur blev det med allt nu då? Känns som jag missat massor.

Har sommaren varit bra?
    Min sommar har iaf varit bra, även om inte varit vad det borde..

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland