någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Nej, inte mer än att den skall vara A-linjeformad :) var en helg i Sthlm och provade lite olika modeller för att kolla vad som jag passade, det var kul fast lite scary. Hade fått för mig att jag inte skulle se klok ut i bröllopsklänning, men det gick bra tyckte jag.
Är din färdigsydd ännu?
Skall nog fundera på att gå och lägga mig nu. Men vi hörs säkert nått imorgon, sen åker jag bort på semester och kommer tillbaka i augusti förmodlingen.. :(
Min är inte färdig men jag har provat ikväll och det kommer förmodligen bli bra.
Ja vi hörs ev imorgon, om inte annat får du ha en superbra semester!
OT
Hejdå brudar - vi hörs i augusti..imorgon bitti så åker jag på semester utan tillgång till dator.
Kram på er.
Hoppas du får en trevlig semseter Gutan! Även fast du nog inte ser det här förens efteråt!
Idag skall jag göra en rovuppsättning. Ska bli kul.
haha prov inte rov!
åååh,va kul! vad ska du ha för frilla??
björkhaga hat fortfarande inte mailat mig sina ptiser och så,fy va tråkigt att dom inte kan ta en på allvar. Tur att jag istället ska ha festen på sjöviksgården 2009 dock men ändå
Chrissa,länka gärna till bilder på lokalen sen när dukning och sånt är klar från ert bröllop...Lena sa ngt om att de skulle fota stora salongen då.
MrsdD
Jag ska ha lockigt hår, lite uppsatt och lite nedsläppt. Sen med rosor i. Får jag med mig kamera kan det ju tänkas bli lite bilder.
Så det blir 2009 nu? Men det är ju dåligt av brörkhaga.
ja,jätte dålig stil! jag rekommenderar dom inte iaf.
Jepp det blev uppskjutet eftersom det blir lite dyrare med stugorna i ljugarn än i björkhaga så vi har inte råd just nu. Men jag har ju kvar ditt mail så du kan ju förvänta dig ett mail från mig om ett år då jag frågar eftr din mamma och hennes tårta
haha Jo precis=) det ser jag fram mot.
Idag är det bara en månad kvar för mig!
Fast ännu mindre för dig, Chrissa!