någolunda billigt bröllop på gotland
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Jag behöver tips på DJ,fotograf,sminkös,frisör och florist på gotland.
Jag har hittat en del men jag vill gärna jämföra
Tårtor kan man köpa på Ica Maxi oxå. De har konditor och de gör beställningar. Och har goda tårtor. Vi ska ha en mousse tårta från dem. Troligen tar vi inte på ställning och utan någon särskild dekoration och då ligger bitpriset på mellan 15-20 kr. Kan ju vara värt att ringa och prata med dem?
Jag fick prisuppgift från Wisby Hotell på moussetårta med två olika mousselager och så ställning och det kostade 35 kr biten.
ja,ica maxi har jag hört har goda tårtor. vill man ha ngt enkelt kanske man ska beställa därifrån.
Konditorn som jobbar där har jobbat på Wisby Hotell förut (som jag förstod det) så han kan nog fixa till både det ena och det andra. Det är ju värt att kolla priset även om man vill ha något mer avancerat. Vi håller oss till det enkla för att tårtan inte spelar så stor roll och då håller jag hellre nere priset med en lite enklare men ack så god tårta. (vi köpte en och provåt i kristihimmelshelgen när vi var hemma)
Mammaks mamma kanske ska göra mina tårtor om kan och har tid såklart...skulle det inte funka där så tänkte jag beställa från ICA maxi,har bara hört positivt därifrån
Jag ska absolut ringa Ica Maxi och prata med dom jag med.
Gutan, Get Back pratade om 6000-7000 kronor. Dom är ganska populära så det är nog bra att boka i tid i så fall.
Men jag kan ju även återkomma med hur nöjda vi är med vårat band sen. Jag har hört dom förut och då var dom jättebra. Det bandet heter Clueless. Har ni hört om Bacci bröder??
Jag har varken hört om Clueless eller Bacci bröder tyvärr. är de bra båda två eller? vet du om de kommer att spela någonstans i sommar (kommer vara på ön 29-31) så man kan "provsmaka" dem :)
skall på provsmakning/lyssning av Get Back i Ljugarn 29 Juli.
Sen efter sommaren så måsten vi nog sluta vela och böeja boka lite saker :) Scary..
OJ, va slarvigt det blev skrivet...skall nog gå och lägga mig nu :( Natt-natt
Jag ska ta reda på det. Men jag vet inte just nu.
Va gullig du är :)
..jag vet jag borde ha lagt mig för länge sedan - jobbar i morgon.. phu.
Jag borde med sova, men kan inte slita mig ju..