Januari-Februari 2008
~vinterbrud~: Jättefina, stilrena! När planerar ni att skicka ut era?
~vinterbrud~: Jättefina, stilrena! När planerar ni att skicka ut era?
Nu har redan 31 stycken tackat ja! Det här är så sanslöst roligt tjejer... Alla är så positiva till att åka iväg en helg och fira bröllop och alla tycker att det var roligt att få inbjudan så tidigt. Att ha något att se fram emot.
Trots att jag är snuvig och febrig går jag bara omkring och myser!
c_t: Tack för inlägget på hemsidan. Försökte med er men kom inte in...
Nu fick jag till det! Jättefin sida, så kul att se hur ni ser ut nu när man har skrivit en del till varandra.
~vinterbrud~ Tack för din kommentar, ser fram emot er sida när ni har den klar.
Kram på er!
c_t: Försöker komma in på sidan men nekas, något har hakat upp sig. Tar bort det så fort jag kan
c_t: Du din bubbeltjej Ta ett glas för mig med och nu är din hemsideadress borta...
~vinterbrud~: Ska sända dig positiva vibbar så det går lättare Idag, på tredje dagen, har sammanlagt 40 stycken, av 104, tackat ja. Då har vi inte räknat in våra syskon som vi ju vet kommer att komma men som inte officiellt har tackat ja än. Tänk om alla kommer...Jisses vad kul och vad trångt!
Har efter lite vånda låtit min bror få konstnärlig frihet över vigseln. Vi säger hur vi vill ha det och han lägger in något som vi inte vet om... lite läskigt är det men samtidigt spännande.
Han känner så många så vad som helst kan hända och det är väl det som är lite läskigt för ett kontrollfreak som mig! Men det kan också göra att vigseln blir mer speciell eftersom vi inte vet exakt allt innan...vad har vi gett oss in i
ja2007: Är jättenyfiken på dina inbjudningskort och klänning!
Har även pratat med en kompis som är superduktig på blommor och hon ska göra min brudbukett. Hon har redan massor av idéer och det roliga är att de stämmer med mina. Att hon sen gillar att prata bröllop gör det bara roligare. ÄNTLIGEN får jag prata om vårt bröllop
ja2007: Både korten och klänningen låter superfint! Måste leta rätt på tidningen. Den ligger säkert här någonstans... Ser fram emot bilder...
Kappan har jag sytt och klänningen ska jag sy under jullovet.
Klänningen kommer att vara ganska snäv upp till och med lite mer vidd nertill med ett litet släp. Empireskärning under bysten och korta ärmar som INTE går från axeln utan följer urringningen över armarna om du förstår hur jag menar Hela klänningen kommer att sys i siden med spets över och hundratals strasstenar som är fastsydda.
Ska bli kul att se dina bilderna sen för visst måste man lyssna på sin M2b ibland !
Nej, du vet, vi lärare tjänar ju så bra så vi måste ha mycket ledighet att spendera pengarna på...