• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • c_t

Ja den är så fin! Ska bara betala den och få hem den så ska jag lägga upp bilder.

Min klänning är 6 veckor försenad *suck*
    Ja det var inte kul på princessa, kände mig så dum efter ägarens utlägg om huruvida det var en äkta klänning eller inte. Men den ÄR äkta ( även om det inte spelar någon roll ) men jag vill inte behöva försvara mig!

• abbie80

Vilka idioter!! Har ju ocksa bestallt min fran usa, det tog 20 veckor innan den letade sig hit, trots att de sa mellan 12-16 veckor. Som tur ar sa har vi ju iaf varit ute i tid men jag vet hur du kanner det.
    Min kom akthetsbevis och den ar verkligen helt underbar, maste lagga in bilder nar jag kommer hem fran jobbet...
    Varfor betala dubbelt om inte t o m trippelt och helst da pa ett stalle som princessa?! Nej tacka vet jag natet!!

• c_t

Det är tur att man inte har bråttom iaf!!
    Ja du måste lägga in bilder, är så nyfiken!
    Jag längtar helt galet mycket efter min klänning. Var hos min frisör igår och pratade hår så nu har vi bestämt exakt vilken frisyr och om jag ska färga håret eller inte.

• abbie80

Sa vilken sorts frisyr blir det? jag funderar pa att ga till en frisor har nere och testa lite men tank om det blir jattebra och sedan far frisoren hemma i sverige inte till det!!
    Har verkligen funderat en hel del pa olika stilar men kanner fortf valdigt osaker pa vad som passar bast.
    Ska du ha sloja ocksa?

• c_t

Det blir snebena och en STOR spansk knut i nacken men slöja under den. Jätteklassiskt.

• abbie80

Later jattefint Var har du hitat din sloja?

• c_t

Slöjan är faktiskt lånad
    Min bästa vän gifte sig i den förra sommaren och den kommer att passa helt sjukt bra till min klänning så

• c_t

Bzzz

Inga pengar hade kommit idag heller, du kan väl kolla upp vad som gått fel.

• Bzzz

Nej sluta... Självklart ska jag göra det! Vi har ingen SEB här hemma så jag kan inte bara kila in heller. Kollar upp det med detsamma jag kommer hem. Ska ironiskt nog till banken efter jobbet så jag kan fråga där!

Svar på tråden Januari-Februari 2008