Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Den har jag inte hört! Vad heter den?
Den heter: Här står jag
grymt bra!
Måste jag lyssna på.
Celine Dion och Il Divo med I belive in you är också superfin
Jag sitter och terrar min m2b med youtube
*frust*
Hittar inga fina låtar till vigseln som inte redan är uttjatade... Letar och letar och letar...
Jag kan inte heller lyssna på fina kärlekslåtar utan att börja böla (ha ha ha)
Vinterbrud: Menar du uttjatade för er? För gästerna? Eller bara att många valt dem? Vi har tagit två jättevanliga (Du är allt & Av längtan till dig), men vi renonerar så att SÅ många bröllop är ju inte folk på, och varje tillfälle är ändå unikt). Bara en tanke...
Vad kul o läsa menyer! Vi kommer att ha två-rätters + tårta, men har ingen aning om vad än =P
Vi bjuder ca 65 pers. o inga barn. Nån mer som fått reaktioner på det? Några knorrar redan, men vi står på oss, vill INTE ha barn där (hur underbara de än är...)
hahaha vi har hittat vår låt
Ingen kan älska som vi - Tommy Nilsson
Appropå allt prat om låtar vid vigseln har vi valt "I give you the morning" och "stand by me"
Snöbrud08; Det är jättesvårt det där med barn, vi valde efter mycket velande att trots allt ta med barnen. Men jag har full förståele för dem som väljer barnfritt.Men hur man än gör så har folk åsikter, trots att det ska vara brudparets storadag..
Med uttjatade menar jag uttjatade för alla - både för oss och alla gäster som redan hört alla dessa låtar på bröllop förut (inget vidare unikt eller personligt val alltså). Vi och alla våra gäster är en bit över 30 (och uppåt) så vi har varit relativt många på bröllop genom åren.
Tex "Kärleken förde oss samman" och "För Kärlekens skull" är jättefina men ja.... rätt tråkiga i den mening att alla väljer dem. Ja så resonerar vi vi iallafall (tyvärr för annars vore det ganska lätt att välja).
De absolut vackraste låtarna jag vet handlar tyvärr om sorg eller olycklig kärlek och passar ju inget vidare på bröllop