Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Hejsan!
Då var man här och får berätta om planerna!
Har idag lagt ut sidan för alla, förra veckan skickades inbjudningarna *ler*
Känns underbart, men oxå lite stressigt!
Hur många här har barn?
Vi har 2, Oliver 2 och Natalie 9 månader
Det var så lite så, jag har letat järnet efter dom andra psalmerna men dom är verkligen spårlöst försvunna!
Har inte skrivit så mycket i den här tråden mest läst varje dag.
Åh vilken vacker psalm du hittat ct Blev så sugen på den..
jag fick hem underkjolen till min klänning idag, nu är det bara klänningen som saknas men den är då minst 3v bort. Åh vad jag längtar!!
jennyochtobias: vi har tre flickor på 12år, två år och 6mån..
Sarah81: Hur fungerar de för er med all planering då?
Vi har verkligen fullt upp i huset som vanligt, men de man gillar mest tar man sig tid att göra så klart!
Jag har haft min klänning i nästan 2 månader nu. Så kul att gå och titta på den. Tyvärr så kan ja inte ta på mig den och dansa runt som jag vill, tar 45 min att ta på sig den och jag kan inte göra de själv *ler*
JennyochTobias: Välkomna till tråden! Har ni hållit allt hemligt tills inbjudningarna gick ut eller? Vi har inte kunnat hålla oss, och våra inbjudningar går ut om ett par veckor. Kul att se att ni är från Sollefteå, jag bodde där själv i tre års tid (gick i gymnasiet där för länge sen...).
Vi har också barn, två tjejer på snart 3,5 år och drygt 1,5.
HIttade en fotograf till härom kvällen som hade superfina bilder på sin hemsida, är inte 100 nöjd med ett av de andra alternativen. Får se om jag får napp hos honom. Hur ska ni andra göra med fotografering, en fotosession eller heldagsfoto? Eller har ni vänner som fotar festen och vigseln?
Åh vad fin "en vänlig grönskas..." med vintertext var...verkligen ett alternativ.
Vi har två pojkar Oliver 4år och Elliot 2år!
Tack för toppen psalmtips! Det är ju liksom inte så många psalmer som de flesta kan melodin på och man vill ju gärna att alla ska kunna sjunga med...
Vi håller oxå på o kollar fotograf för fullt. Vill inte ha klassiska bilder utan mer naturliga där vi "fångas i stunden". För oss blir det nog fotografering innan vigseln o under vigseln. Heldag vore häftigt men förhoppningsvis tar vänner bilder som täcker upp mycket ändå.
JennyochTobias:Jo man har nog det man gör Men som du sa så tar man sig tid för det som är viktigt..Oj det lät bökigt med klänningen , antar att det är snörning då?
Snöbrud08: Har oxå bokat bröllpssviten, hade jättetur då min morbror har ett hotell så detblev tämligen gratis
Snöbrud: Vi vill också ha lite mer "in action" bilder, inte allt för uppstyltat. Men för att få bilderna bra så känns det som det krävs någon som har lite koll. Min pappa är visserligen bra på att fota (amatörfotograf när han var yngre) men vi vill ju att han ska finnas med på en del bilder också och inte behöva "jobba" hela kvällen. Får se vad det blir när vi får fler prisuppgifter.
Sarah81: Vad smidigt med hotellkontakter. Ska ni ha festen där också?
Qozze:Tyvärr så är restaurang delen på hotellet för liten för oss, men de ska laga maten åt oss. Det är min kusin som är kock där