• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Strawberryhoney

Haha nej sååå gammal är han inte men gammal nog. över 70.
    Såg att han förättat just en vigsel igen.Han är tydligen bokad för en annan församling men ställer upp för andra med vid behov.

Miamaja skrev 2007-09-06 18:25:20 följande:
    Strawberryhoney: T a gärna den gamla familjeprästen, men kolla upp så att han inte är för gammal. De flesta präster brukar åta sig förrättningar tills de stupar och långt ifrän alla har sån självinsikt att de inser när det är dags att sluta. De kan bli lite för gamla och gaggiga...
  • FruKnas

Ishotellet:
    Jag har inte heller lyckats få tillbaka min gamla signatur... Var ingen jätteflitig besökare, men "20080126" det var jag det...

• ~vinterbrud~

c_t (nu Ishotellet):
    visst har väl du varit borta på semester (Sardinien?) Hoppas ni haft det bra.

Har du provat att göra "steg 2" på BT:s första sida? Jag lyckade få tillbaka min, men Gotland08 lyckades inte heller. Dock fick jag aldrig tillbaka mina planeringssidor eller budget

Framskridandet i bröllopsplanerna denna vecka:
    nästa alla inbjudningar är klara (typ 5 kvar)
    Min m2b har köpt sina kläder t bröllopet - & och de var dyrare att köpa än min klänning! Men han var så glad så... och det är väl huvudsaken. Och det var snyggt!

• Ishotellet

Japp vi var på Sardinien, vi älskade det så mycket att vi faktiskt kontaktat en mäklare och ska köpa lägenhet där!

Ja allt mitt som jag lagt in är också borta! Inte för att det spelar så stor roll men iaf.

• ~vinterbrud~

Ishotellet (c_t):
    Låter inte helt fel med en lägenhet på Sardinien - vad kul!

Och bilder på din MS-klänning; när får vi se den (nyfiken som vanligt....)

• Ishotellet

Ja just ja det har jag ju lovat! Jag ska försöka ordna med det nu veckan som kommer. Pälsen har också kommit och den är helt magisk till!

Just ja! Snöflinga är du kvar här!? Du skulle ju få köpa min cape

• Ishotellet

Vinterbrud

Vad köpte ni för kläder till din m2b? Vi måste snart ut och leta till min.
    Känns bara som att tiden försvinner, har precis börjat nytt jobb så jag hinner knappt med att handla mat på Ica ens...

• Ishotellet

Va är Abbie gravid? Gud vad jag har missat mycket

ABBIE!!Våra varmaste gratulationer!!!

• ~vinterbrud~

Min M2b fick bestämma själv vad han skulle ha på sig (jag fick ha ett slutligt "godkännande", men han letade upp dem själv).
    Han har köpt en svart kostym som endast finns i 7 exemplar i Sverige. Nått brittiskt märke (kan ej märken på herrkostymer så bra). Ska köpa en snygg väst till senare.
    Den var jättesnygg på honom och han var glad att köpa något han kan använda även efter bröllopet.

Åh vad avundsjuk jag blir på dig som hittat ytterplagg (och att blev bra). Men jag har hela hösten på mig att leta! (tack-o-lov...)

• Ishotellet

Jag vill nog gärna gå in och styra vad min ska ha på sig men jag måste nog ta ett steg tillbaka, han har iof visat några saker som jag tyckte var riktigt snyggt men han vill att det som han slutligen bestämmer sig för ska vara en hemlis fram till den stora dagen.

Jag är grymt glad över att allt med kläder, skor, hår, ringar och smycken är avklarat. Nu ska bara lysningsmottagningen, blommor, morgongåva, hindersprövning och bröllopsresa ordnas´min m2bs kläder då.

Svar på tråden Januari-Februari 2008