• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • snöbrud08

hihi...svårt o kolla på tv o skriva samtidigt...
    menar förstås att vi inte överGETT Canada-idén helt, inte övervägt...:P

• ToU

Vi bokade vår resa till Mexico i april/maj nån gång, och redan då var det i sista minuten (eller det beror ju på vad man vill ha, men mycket var fullbokat redan då). Det ska bli så kul! Har aldrig varit så långt bort. :D

snöbrud08
    Kul att du hittat 'din' ring och att den nu är beställd! :D Jag tror jag har hittat den jag vill ha... men inte beställt den än.

• FruKnas

Kul att läsa om allas reseplaner... Själva kommer vi nog att åka söndag till onsdag dirket efter bröllopet till något spa! Känns som att det passar oss perfekt. Kräver ingen planering, bara att åka och njuta i några dagar av lugn o ro, relax o god mat!
    Sen blir det säkert någon skidresa till alperna under våren, men det hade det nog blivit även om vi inte gift oss så det kan nog inte räknas som bröllopsresa. Nej, vår bröllopsresa är nog dagarna med helpension o lyx på nån kurort/spa. :)

• Miamaja

Vi håller på och ska boka en kryssning i Karibien i 10 dagar, det är verkligen drömresan för oss. Lyxar nog till det med dyraste hytten. Det är ju ändå bröllopsresa...

• snöbrud08

Miamaja: När planerar ni att åka?

• Strawberryhoney

Nu till en annan fråga.
    Hur långt har ni mellan kyrka och festlokal.

Jag håller på planerar lite nämnligen.

OCH så har dottern lyckats få silverpenna på sej idag å vi var via svärmor så nu kan jag inte skriva med den i Save the date kortet haha

• Miamaja

Strawberryhoney: Max 4 minuter att gå. Varför undrar du? Fattar inte detta m pennan, varför kan du inte skriva med den? Blev pennan kvar hos svärmor eller?

• Qozze

Wow, vad alla har kommit långt med rese-planeringen. Mexiko, karibien, sydafrika - häftigt! Har en kompis som åkte på bröllopsresa till Mexiko, de var supernöjda! Vi kommer att ta en längre vistelse i fjällen efter bröllopet med skidåkning och god mat Vi vill verkligen inte börja jobba på måndagen och kommer inte att ha råd med en längre resa just nu också, så därför blir det denna lösningen. Vi har inte bokat något ännu, men det är säkert inga problem eftersom vi redan har bokat hela helgen på hotellet.

En annan sak som jag börjar bli lite stressad av är vigselplats och vigselförättare (speciellt efter att ha chackat av BT's planeringskalender). Vi har inte bestämt detta än. Nästa helg ska jag och systrarna planera helgen i stort så efter det kanske man kan boka in någon person. Hur har ni valt vigselförrättare/präster, känner ni dem redan eller blev det "första bästa" namn?

Välkomna till tråden föresten alla nya (sarah81, FruKnas, platina79)!

• Strawberryhoney
    Miamaja skrev 2007-09-04 22:30:42 följande:
    Strawberryhoney: Max 4 minuter att gå. Varför undrar du? Fattar inte detta m pennan, varför kan du inte skriva med den? Blev pennan kvar hos svärmor eller?
    Därför att Lova hade färgen på sin panna å hand då vi hastade iväg. Är hon smart luskar hon ut vem som skrivit korten då vi skulle vara hemliga

Nej jag bara undrar ang. lokalen vad som anses vara för långt bort fr. kyrkan
    Vår är nog några km men kanske 10 min med bil.
Svar på tråden Januari-Februari 2008