Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Hej alla! Nu har jag lyckats få tillbaka mina gamla favoriter och mitt nick med *pust*
Det funkade med att gå in på startsidan efter man loggat in med det nya kontot man skapade och sedan klicka på punkt 2 och följa instruktionerna. Skönt!
Hej på er!
Jag kommer inte in på mitt gamla nick eller får upp mina favoriter men nu kallar jag mig Gotland08 istället för Gotland-08, smart va? Favoriterna är borta men jag får väl bygga upp nya och vår tråd blir först.
Snöbrud08: Vi har bara bokat flygresa. Min m2b hade flygpoäng att ta ut så resan gick bara på 4200:- för oss båda tur och retur. Vi ska boka egna hotell och hyra bil. Otroligt spännande!
Nya BT är förvirrande likt familjeliv. Trodde att jag skulle hitta min bilder på inbjudan i galleriet men så kom jag på att jag var inloggad på BT och inte familjeliv... *oops*
Är det någon som vet varför det är röda munnar i ena hörnet...
Säkert nån smart funktion, men den verkar inte vara aktiverad ännu, ungefär som ("A)-knappen och handen. Testar lite...
Japp, den funkade!
Det står ju svara på inlägget på den röda munnen men det gör man ju ändå i rutan...fattar inte riktigt
Ja, jag vet. Men kanske är det tänkt att man ska kunna svara direkt till personen som gjort inlägget (typ i deras inbox)), utan att det hamnar på forumet? *spekulerar*
Ah, så kan det nog vara! Kul med lite förändring och att man kan skapa sina egna sidor som på familjeliv. Man får väl sätta sig en kväll och fnula lite
Japp, det tänker jag göra också! Så kan man lägga upp lite bilder och börja med planeringen på nätet med.