Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
qozze
här är ringen typ
www.vigselringar.se/
B011 är det
eller B012 typ. Skiljer i pris. Men min har sån där stjärngrejjer under diamanten
abbie08:Grattis, vad roligt!
Nu har jag bestallt min klanning, blev en halterneck klanning med mermaid style..wiiieee!Nu ar det bara att vanta i ca 1 manad och hoppas den blir suuuper fin!
Halloj oz-080202! Länge sen jag såg dig här i tråden. Kul att du beställt klänning - har du någon bild på den?!
Jag har lagt upp bild på klänningen jag beställ (+ hur mina ringar ser ut) på denna länk:
s195.photobucket.com/albums/z251/HH_sthlm/
Vinterbrud: aaaaa..jatte fin klanning och jatte fin ring!
Ja...det var lange sen jag skrev pa den har traden men jag tittar in titt som tatt. Ar ju inte alltid med i era diskussioner da jag ju planerar ett sommar brollop.
Har bara en bild pa datorn som ar jatte kranglig och svar att titta pa natet men om du garna vill se sa kan jag maila!
OZ: Tack tack
Blir sommarbröllop för dig för att du gifter dig i Australien väl? (eller har du bytt datum?). Annars har jag missat något du berättat här i tråden.
Vore jättekul att se din klänning. Tycker också att halterneck är jättesnyggt! Finns klänningen inte på nätet (vilket märke och modell?). Min klänning finns tyvärr ej på nätet så jag la upp bilen på "Photobucket" (gratissida). Notera att det inte är jag på den bilden.
abbie80: GRATTIS! vad roligt! Hoppas allt går bra och att du mår lite bättre.
Jättefin klänning vinterbrud och jag gillade ringen också. Känner att vi måste gå och prova lite olika ringar nu...
En vecka sedan inbjudningarna gick ut och 61 personer har redan tackat ja. Funderar att ringa hotellet och reservera 10 rum till... bara utifall alla kommer
Nu är det också bestämt att vi ska få bo en natt på hotellet i november och göra grovplaneringen med dem. De bjuder på vistelsen, härlig gest tycker jag.
Ikväll kommer min älskling hem! Han jobbar på Gotland nu under en period och jag ser honom inte mer än varannnan helg (fast då blir det långhelg). Saknar honom så himla mycket. Och imorgon ska vi iväg och titta på ring till mig! :D Wohoo! Ska bli så kul!
T och U: Åh, vad roligt! Nu måste vi ge oss ut också...